3| Kendimden bu yüzden nefret ediyorum

104 12 72
                                    



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Zeynep'i orada apar topar bırakıp eve kaçışımdan bu yana geçen birinci saatti.

Kendimi banyoya kilitlemiştim.

Önümde bir gerçek vardı.

Kızlara ilgi duymuyordum.

Ama bugüne kadar herhangi bir erkekten de hoşlandığım olmamıştı.

Kafam o kadar karışıktı ki... Sorun bu da değildi. Önümde bir de görmezden geldiğim gerçek vardı.

Yüzüme soğuk su çarptım. Kafamı kaldırdığımda aynadaki yansımama baktım. Tüm kanım suratımdan çekilmişti. Gözlerim kıpkırmızıydı.

Kafamda bir anı dolanıp duruyordu.

Spor salonunun soyunma odasındayım.

Ama odada yalnız değilim.

Tuna da burada.

Gürültüden kaçmak için buraya sığınmıştım ama görmeyi beklediğim manzara bu değildi.

Belli ki Tuna darp edilmişti. Sırtını dolaba yaslamış, bacaklarını kendisine çekmiş öylece oturuyordu.

Ona olan zorbalıkların başladığı ilk zamanlardı.

Bu konuya ilgisizdim. Doğa duysa çok sinirlenirdi.

Belki de onu teselli etmeliydim ama böyle şeylerden hiç anlamıyordum. Hemen yanındaki oturma alanında banka uzanmıştım. Tavanı izliyor ve sessizliğin keyfini çıkarıyordum.

"Bir şey söylemeyecek misin?" dedi Tuna.

Dürüst olmayı seçtim. "Ne söyleyeceğimi bilmiyorum."

"Sen de haklısın." Diye mırıldandı.

O an gözüme üzgün gözüktü. O kadar da kayıtsız kalamazdım. "Bu durumu müdürle konuşmalısın."

Tuna ilk kez kafasını kaldırdı ve bana baktı. Güldü. "Keşke öyle kolay olsa."

Özel okuldu, müdüre söylemesi bir şeyleri değiştirir diye düşünüyordum.

"Niye zorbalık gördüğümü biliyor musun?" diye sordu.

Nereden bilecektim? "Hayır."

"Ben eşcinselim."

Yani... Başı homofobiklerle beladaydı.

"Cengiz bir şekilde öğrendi. Şimdi de başıma bela oldu."

O an öfkelendiğimi hissettim. Tuhaf bir şekilde normal insanlara karşı kurduğum empatiden daha fazlasını duyuyordum şimdi. Bu neydi?

"Aslında biz başta çok yakın arkadaştık."

TEPE NOKTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin