Doğa için:
Yatağına oturmuş topladığı birkaç parça eşyasına bakıyordu. Kafası o kadar doluydu ki içeri giren kardeşini duymamıştı bile.
Doğa sanki önündeki geleceğin nasıl karanlık olduğunu hissetmişçesine irkildi. Bunu düşünmek bile ürkmesine sebep oluyordu. Basit bir korku değildi bu. Her şeyi kaybetme korkusu, öyle basit bir şey olamazdı zaten.
Bunu nasıl durduracaktı peki?
Her şeyi denemeye hazırdı. Küçük bir köpek yavrusuna bile razıydı. Bir şey... Bir yol... Bir çözüm. Ne olursa olsun. Bunu düzeltmek istiyordu. Bunun için canını verirdi.
"Doğaaaaaa!"
Buse'nin sesini duyunca kendine geldi ve küçük kıza döndüğü an, kız onun üstüne atladı. Son anda havada yakaladı onu ve güldü. "Deli kız, korkuttun beni."
"Doğa benimle hiç oyun oynamıyorsun."
Doğa ona sımsıkı sarıldı. "Biraz yoğunum fıstığım."
"Bana neee! Ben seni çok seviyorum, sen de sev beni."
"Ben de seni çok seviyorum."
"Ama o zaman benimle oyun oynardın?"
Doğa Buse'yi gıdıklamaya başladı. "O kadar oynuyoruz yine yaranamıyoruz!" yuvarlandılar Buse de Doğa'yı gıdıklamaya çalıştı ama Doğa gıdıklanmazdı, yine de gülmeye başladı. Kızdan da neşeli kahkahalar yükseliyordu.
Bu iyi gelmişti. En azından biraz olsun kafası dağılmıştı.
Buse saçı başı dağılmış doğruldu. "Abi benim yeni makyaj malzemelerim var biliyor musun?"
Doğa başına geleceği şeyi bilerek omuzlarını düşürdü, "Yaa, öyle mi?"
"Sana yapalım mıı?"
Doğa güldü. "Kaçma şansım var mı sanki?"
Buse hevesle onu çekiştirdi amacı kendi odasına götürmekti. "En sevdiğin renk mavi ya, gözlerine mavi far sürelim."
Doğa güldü. "Tamam." Buse hızlı hızlı konuşmaya devam ediyordu. "Bir de simlerim var hem yüze sürülen hem saça dökülen, saçına sim de dökeyim mi nolurrr."
Doğa Buse'yi kucağına alıp havaya zıplattı. Buse korku ama heyecan dolu çığlıklar atıp onun boynuna sarıldı. "Sür bakalım ama güzel olsun tamam mı?"
Buse neşeyle şakıdı, "Çok güzel olacaksın!"
Doğa yatağa uzandı. Oturduğunda Buse ona yetişemiyordu. Başının tepesine tünedi ve Doğa'ya makyaj malzemelerini sürmeye başladı. Doğa kıpırdamadan duruyor, kızın ne isterse yapmasına izin veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEPE NOKTASI
Fiksi RemajaBxB Kendini keşfetmeye başlayan Hazar, karanlık işlere bulaşır. Bocalar ve tepetaklak olmuş hayatında küçük oyunlar kurar. İnce bir buz üzerinde yürüyen karakterin tek dostu Doğa bu yolda ona yardım etmek ister. İkili arasında sıkı bir bağ, köklü bi...