Libster Award ;)

408 25 2
                                    

Dzięki za nominacje Croissancik, twoje potania ( najbardziej 6) troche mnie zdziwiły.

Ja nominuje:

—Sheerio—

SheeranatorForEver

OlgaBieniek

Pytania dla nich to:

1. Ulubiony film?

2. Zainteresowania?

3. Ulubiona książka z wattpad?

4. Czy masz zwierzaka?

5. Inspiracja do ostatniej książki?

6. Co byś zrobił/ła gdyby chcieli wydać twoją ksiażkę?

7. Czy masz pomysł na następne książki? Jeśli tak to jaki?

8. Co myślisz o wattpad?

9. Czy spoko były te pytanka?

Pytania dla mnie od Croissancik:

1. Co najbardziej lubisz jeść?

To zależy od posiłku, ale bez czekolady nie przeżyje. ;)

2. Jak byś się zachowała gdyby Cię porwano?

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam to też zależy kto. Jeśli np. Ed Sheeran to bym skakała ze szczęścia. Lecz jeśli był by to jakiś zwykły **** (staram się nie kląć jak mam dobry dzień) to by dostał kilka razy w twarz, (to nie jest brzydkie słowo) a potem padł.

3. Twoja ulubiona piosenkarka?

Gdyby zapytała o piosenkarza, to było by jasne, ale nie. Z wokalistek lubię m. in. Rihanna, Taylor Swift, Katy Perry, Ellie Goulding, Jessy J, Iggy Azaela, Margaret.

4. Lubisz latać samolotem?

Osobiście miałam okazję tylko raz lecieć samolotem, ale podobało mi się.

5.Jakie zwierzę lubisz najbardziej?

Jestem w posiadaniu świnki morskiej oraz jamnika, ale z dzikich zwierząt podobają mi się pandy. Z kotów lubię chyba tylko Heline.

6. Co byś zrobiła gdyby na twoje podwórko wbiegł rasowy arab?

Ale koń czy człowiek?

Jeśli człowiek to bym go wywaliła na chodnik, ale jeśli koń, to bym zadzwoniła po OlgaBieniek albo Croissancik.

7.Jaką z tych mocy byś wybrała: niewidzialność, przenikanie przez ściany czy latanie?

Niewidzialność, bo mogła bym straszyć sąsiada i kraść mu czereśnie. Na dodatek mogła bym podsłuchiwać, być niezauważalna, unikać idiotów.

8. Jaki sport najbardziej lubisz?

Najbardziej, to tenis ziemny. Jestem w klasie tenisowej więc się na nim trochę znam. Lubię też strzelectwo sportowe, koszykówkę, bieganie, jazde na roweże (choć mam problemy z jednośladami) i rolki.

9. Twój ulubiony rodzaj książki?

Trudne pytanie. Ogólnie uwielbiam czytać fantasy i horrory, ale tylko drukowane. Mój ulubiony pisarz to Brandon Mull. Na wattpad za to czytam romanse, ff i dla nastolatków.

Jeszcze raz dzięki i za nominację. Do znaczenia :D

Oddaj mi moje Jordany || Ed SheeranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz