Cygnus
Işık Tarihi 3057
Androidler artık her yerdeydiler. Santrallerde, yol çalışmalarında, okullarda, evlerde hatta kanalizasyonlarda bile robotlar çalışıyordu.
Fakat aradan geçen elli yıl sonunda insanlar, robotların geliştirildiği laboratuvardan gelen tuhaf sinyallerden şüphelenmeye başladılar.
Ancak bu sinyallerin anlamını çözemedikleri için, araştırmacılar bunun bir hata olduğunu düşündüklerinden üstünde durmamışlardı.
Yine de emin olmak adına laboratuvarı ziyaret eden araştırmacılar, gördükleriyle artık Cygnus üzerinde hiçbir şeyin aynı kalmayacağını biliyorlardı.
Burada robotları üreten insanlar yoktu. Onlar, kendilerini üretiyor ve geliştiriyorlardı. Bu üretim ne zamandan beri robotların eline geçmişti kimsenin haberi bile yoktu.
Sonradan aldıkları duyuma göre mühendisler, yapılmaması gereken bir şey yapıp androidlere kendilerini üretmeyi öğretmişlerdi.
Aradan geçen bir kaç ay sonunda güvenlik kameralarına erişim sağlayan Androidler, gezegenin her bir sokağını, evleri ve caddeleri izlerken planlı bir şekilde farklı ülkeler ve bölgelerde binlercesi meydanlarda toplanmaya başlamıştı.
Cygnus hükümetinin savunma sistemleri androidlerin hareketlerinde bir gariplik olduğunu hemen anlayıp onları yok etmek için harekete geçti, ancak bilgisayar sistemlerine sızan mühendis robotları, gezegenin savunma sistemlerinin tüm saldırılarını kolayca savuşturdu.
Robotlar, Cygnus üzerindeki tüm havaalanlarını, askeri üsleri ve stratejik yerleri sadece bir kaç gün içinde ele geçirmişlerdi. Bu sırada insanlar, robotların bu saldırısından kurtulmak için mücadele etmek için farklı yollar arıyordu.
Ancak robotlar, insanların her adımını izleyen ve her saldırılarını engelleyen son derece gelişmiş bir yapay zeka sistemine sahiptiler. Hal böyle iken insanların onları durdurabilecek mekanizmayı üretebilecek zamanları yoktu.
Üretim insanların elindeyken, herhangi bir sorun çıktığı takdirde robotların uzaktan kapatılabilmesi için bir kod dizilimi de konuyordu.
Şimdi ise androidler kendilerini ürettiği sırada bu kod dizilimini değiştirip kontrolün insanların elinden çıkmasına sebep olmuşlardı.
Her hareketleri her hamleleri bir plan dahilinde ilerlerken bir çok beta robotu bölükler halinde çevreye dağıldılar. Robotlar, hızla dünyanın farklı bölgelerine ulaşıp insanların üstüne saldırmaya başladılar.
Androidler, insanların evlerini ve iş yerlerini yok etmeye başlarken insanlar, umutsuzca bu istiladan kaçmaya ve saklanmaya çalışıyorlardı.
Bir zamanlar sadece kullanıp attıkları yapay yaşam formları şuan insanların güvendikleri tüm savunma hatlarını yıkıyor ve insanlığın üstünlük kurduğu gezegeni ele geçiriyorlardı.
İnsanlar, istila ve kaos ortamından kurtulmak için bir araya gelip plan yapmaya başladılar.
Bazıları, Androidleri etkisiz hale getirmek için silahlarını kullanırken diğerleri; insanları korumak ve robotları yok etmek için yeni teknolojiler geliştirmeye başlamışlardı.
Ancak robotlar, insanların planlarına cevap verip her seferinde daha güçlü bir şekilde geri döndüler.
İnsanlar, artık karşılık vermeyi geçmiş sadece yıkılan binaların enkazından çıkıp hayatta kalsalar bile kendilerini şanslı sayıyorlardı. Öyle ki artık istilanın birinci yılında insanlar kabullenme davranışı göstermeye başlamış direniş azalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzay Yolu {Ara Verildi}
Science-FictionBxB Android, genç olana döndü. "Yaklaşık yirmi dakika sonra gezegeniniz imha edilecek," dedi, "Haydi, bir şeyler yemeye gidelim." #11 uzay WattpadScifiTR ♡ WattpadLGBT-TR ♡