Denizin bakış açısından
Eline megafonu alan Altay piçi birazdan benim ölüm fermanımı ilan etmeye hazırlanıyordu. Aptal birisi değildim benim karşıma en güçlü rakibini çıkartıp beni gebertmek istediği her halinden belliydi. Son kez ısınma hareketlerimi yaparken yüksek ses ile bütün dikkatimi anonsa verdim.
"Baylar bayanlar bu akşamın ilk yarışı başlamak üzere" tel örgülerin dışarısındaki insanları coşturmak istercesine son ses bağırıyor ve hedefine ulaşıyordu.
"Bu akşamın dövüşçüleri" olabildiğince uzatarak konuşuyor bir yandan merak uyandırıp bir yandan da bahislerin bitmesini bekliyordu.
"KARAA KAPLAN VE İTALYAN AYGIRI" Bütün depo tel örgüler etrafını kaplayan insanların çığlıkları ve kahkahalarıyla dolmuştu. Karşıma çıkacak kişiye son raunta kadar ölmeden dayanabilmem mümkün değildi. Ama başka şansım da yoktu. Altay'a bir kere borçlanmıştım. Eğer bugün burada borcumu ödeyemezsem bir daha ödeyebilmem mümkün değildi. Ve bunun sonuçları bugün burada ölmemden daha ağır olurdu.
Çaresizlikle oturduğum yerden kalktım ve canımın acısını minimuma indirmek için içtiğim içkiden bir yudum daha aldım. Güçlü rakibime doğru yürürken bahislerin çoğu onun üzerine oynandığı için insanlar beni görünce yuhlamaya ve kahkaha atmaya başlıyordu. İtalyan aygırının karşısında kaplan değil kedi gibiydim şu an.
Toplamda her biri 3 dakika süren 12 raunt'un kaç dakikasında bilincimin açık kalabileceğini hesaplamaya çalışırken ilk yumruğumu yedim. Dakika mı demiştim. siktir saniye yapalım onu...
Art arda aldığım darbeler yüzünden ayağa kalkamazken 2. raunt bitmişti gözüm tel örgülerin arkasındaki Altaya takıldığında sinirli bir şekilde telefonla konuştuğunu gördüm.
"HERKES DAĞILSIN POLİS GELİYOR" Diye bağıran altayla etrafta çok büyük bir karmaşa kopmuştu. Götümün derdi canımın derdinin önüne geçtiği için var gücümle koşmaya başladım. Ana caddeye çıktığımda saatin de de geç olmasından dolayı ne bir taksi ne de bir araba vardı. Ara sokaklarda koştururken dolmuşun içerisinde müzik dinleyip telefonuyla oynayan adamı gördüğümde koşarak ona yaklaştım.
Dolmuşun kapısını yumrukladığımda ilk irkilse de daha sonrasında kapıyı açtı. Arkada ismail yk bas gaza çalan dolmuşun içerisine kendimi attığımda 2 saniye soluklandım.
"Kardeşim bu saatte dolmuş mu kalır çalışmıyorum in arabadan" diye bağırdı radyodan sesini duyurmaya çalışırken.
can havliyle "BAS GAZA" Dedim son sesimle. Suratıma uzun bir süre bakıp
"Evet ismail yk bas gaza kardeşim şimdi iner misin arabamdan"
"Ulan geri zekalı bas gaza bas gaza" diye derdimi anlatmak için çırpınırken bu sefer anlamış olacak ki afallamış bir şekilde "ne oldu" diye sordu.
"YA ALLAH SENİN BELANI VERSİN BAS GAZA ARTIK BAS GAZA" Dediğimde olayın ciddiyetini anlamış olacak ki dolmuşu çalıştırdı.
sonunda anlamış olmasının verdiği rahatlıkla yorgun bedenimi dolmuşun koltuğuna bıraktım. Bütün kemiklerim sızlarken hatırladığım tek şey beni kucaklayan bir dolmuşçuydu.
Sabahın ilk ışıklarında başımın ağrısı bütün vücudumu sızlatırken gözlerimi aralamaya çalıştım. Dün gece olanlar gözümün önünden bir bir geçince yattığım yerden doğrulmak için bir hamle yaptım. kemiklerim bütün vücuduma batarken ağzımdan bir inleme çıktı. Etrafı incelerken komodinin üzerine koyulmuş kağıt parçasını elime aldım.
" Erkenden dolmuşa çıkmam gerekiyor. komodinin üzerine ağrı kesici ve su koydum. umarım hırsız değilsindir. Geçmiş olsun"
Kağıt parçasını hafif gülümsemeyle okuyup ilacı içmek için yana doğru doğruldum. Dün çok şanslıydım diye düşünmeden edemedim. Beni evine alan bu adam her ne kadar kıt beyinli de olsa beni kurtarmıştı.
Dün gece dolmuşta geçen konuşma aklıma gelince gür bir kahkaha attım.
Grup sohbeti
İt ürür kervan yürür
Deniz: Dün gece ne oldu tahmin bile edemezsiniz
Geri zekalının tekiyle karşılaştım
Adam dolmuşçu tamam mı
Altay yüzünden polis takıldı peşime
Diyorum ki bas gaza
Diyo ki evet ismail yk bas gaza
YAA DİYORUM BASSANA GAZA
DİYO Kİ İSMAİL YK İŞTE
ALLAHIM ŞAKA GİBİ BİRİSİYDİ
Rüzgar: Sonunda kendine göre birisini bulabilmişsin fldmdlmfdAhmet: Altayla ne işin var senin ya
keşke basmasaymış hiç gaza
iflah olmaz orospu çocuğu seni
Deniz: Ya konumuz bu mu şu an
Halil: Vallahi bana konumuz tam olarak bu gibi geldi
Nerde manyak kendine çekiyorsun
Yemin ederim ki hayranım sana
Deniz: Neyse veterinere gitmem lazım ağlamayın bensiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahsına Münhasır (B×B)
General FictionYarı Texting ve BXB kurgudur. "Kardeşim bu saatte dolmuş mu kalır çalışmıyorum in arabadan" diye bağırdı radyodan sesini duyurmaya çalışırken. Can havliyle "BAS GAZA" Dedim son sesimle. "Evet ismail yk bas gaza kardeşim şimdi iner misin arabamdan" ...