Kim abi o kız?

541 50 8
                                    

Özgür'ün ağzından

"BAHAR GELDİĞİNDE Mİ BEN BÖYLE OLURUM" 

Sabah erkenden gelmiş, dükkanı açmak için son birkaç işimi hallediyordum.

"YOKSA BÖYLE OLDUĞUMDA MI GELİR BAHAR"

Bir yandan yerleri paspaslıyor bir yandan da son ses açtığım şarkıya bağıra bağıra eşlik ediyordum.

"AYRICA BUNUN SENİNLE NE İLGİSİ VAR"

Paspası son kez suya soktuğumda her yerin parıl parıl olmasının verdiği gururla iyice etrafı süzdüm.

"TABİKİ BEN BÖYLE OLDUĞUM İÇİN BAHAR"

Paspası ani bir hamleyle mikrofona dönüştürürken şarkının en sevdiğim kısmının gelmesiyle iyice bağırmaya başladım.

"ÇÜNKÜ SANA DEĞDİĞİNDEN BERİ ELLERİM 

BÜTÜN KIŞ DALLARINDA TOMURCUKLAR VAR"

Şarkının bitmesiyle havalı bir şekilde kafamı kaldırırken dükkanın camından gördüğüm kişiyle miyop gözlerimi iyice kısarak bakmaya başladım.

"O ne lan"

Arabasından inen Ahmet'i keserken arabanın yan koltuğunun açılmasıyla kaşlarım iyice çatılmıştı.

"Ne oluyor pezevenk Ahmet ne oluyor"

Elimdeki paspası yere bırakırken kafenin gözükmeyeceğim bir kısmına geçip izlemeye devam ettim.

Ellerinde poşetlerle inen kız gülümseyerek Ahmet'in yanına gidip koluna girerken bana kal gelmişti.

"Gavata bak"

Birlikte galeriden girdiklerinde kendimi sandalyeye bıraktım. Kalbim deli gibi atıyor, içim huzursuzluktan patlayacak gibi oluyordu. 

"Gelmiş kızla kahvaltı yapıyor galeride"

"Poğaçaları benden alsaydınız bari"

"Yavşağa bak ya sen böyle önüne her gelenle kahvaltı mı yapıyorsun"

"Hayır varsa kahvaltı fetişin söyle de ona göre davranalım biz de "

Kendi kendime konuşup sinirimi atamadığımı fark edince cebimdeki telefonu çıkartıp mesajlara girdim.


Grup sohbeti

STREÇLİ VE SADAĞATLİ

Özgür: İNSANLAR NE KADAR TUHAF YA?

ŞAKA GİBİLER RESMEN

HERKES Mİ GÜVENİLMEZ OLUR

HERKES Mİ ADİ OLUR

Kuzey: Ne oluyor aq

Özgür: Kuzey sen bile daha kaliteli bir adammışsın var ya

Ne insanlar var ya 

Kuzey: Eyvallah kardeşim benim

Kaya: Oha o kadar mı kötü

Sen kimden bahsediyorsun ya?

Özgür: Kim olacak

Yavşak Ahmetten

Kaya: İki günde ne değişmiş olabilir abi

Şahsına Münhasır (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin