Neredesin?

358 42 21
                                    

"ŞOK ŞOK ŞOK BU HABERİ TÜM TÜRKİYE KONUŞACAK!!!  

 Hangi ünlü isim hemcinsine aşkını ilan etti? Otelin arkasında gizli gizli konuştular!! Duyanları şok ettiler!!!   Birazdan Neri ve Müge'nin eşsiz yorumlarıyla Renkli Magazinde!!  "

"Sikimin Nerimanına bak sen ne ara Neri olmuş. Kaya kapat kardeşim şunu boş ver izlemeyelim"

Televizyonun karşısındaki koltuğa çökmüş, ellerimle yüzümü kapatmış düşünmeye çalışıyordum. Kim neden yapardı ki bunu? eline ne geçecekti?

"Kuzey dönüp durma başım döndü artık" 

Ağzımdan çıkan cümleyle gelip yanıma oturduğunda kısa bir sessizlik olmuştu yeniden. Ne ben ne Özgür ne de Kuzey hiçbirimiz olan biteni sindiremiyorduk.

Telefonuma gelen binlerce çağrı ve mesajdan sonra Özgür bakmamam için telefonuma el koymuştu. Bu geçici çözümle bile bir nevi kendimi rahatlamış hissetsem de sonsuza kadar bunun böyle süremeyeceğinin farkındaydım.

Kulaklarıma dolan zil sesiyle gözlerimi yumdum. Utanıyordum. Sevdiğim insanların suratına bakmaktan, Dışarıya çıkmaktan, sosyal medya hesaplarımı kontrol etmekten utanıyorum.

Ama neden utanıyordum ki?

 Bir adama gönlümü kaptırdığım için mi? yoksa Toplumun bana yapamazsın diye her seferinde başıma kaka kaka öğrettiği normları çiğnediğim için mi?

Bir kadın ve bir adam birbirine aşık olduğunu söylediğinde kimsenin gündemine oturmazken, Ben bir adama aşık olduğumu söylediğimde manşetlere düşmüştüm.

Neden manşetlere düşmüştüm ki? Onların aşkı benim aşkımdan büyük müydü? Sırf kalbim başka bir erkek için çarpıyor diye mi bütün bu karmaşa? 

"Sana diyorum kaya"

Edanın yüksek sesle konuşmasıyla kendime geldiğimde kafamı ellerimde kaldırıp suratına baktım.

"Dalmışım, tekrarlar mısın?"

"Neden yolun ortasında böyle saçma sapan bir şey yaptığını soruyorum? Senin için her şey bu kadar basit mi ya? Ne olacak oğlum şimdi amacın ne senin kariyerini mahvetmek mi?"

"Bir anda gelişti"

Eda yeniden konuşacakken telefonu çaldığında kısa bir küfür etti. 

"Buyurun erkan bey?"

"Yok efendim siz yanlış anladınız"

"Ne? ama bütün organizasyonu ayarlamıştık"

"Anlıyorum Erkan bey ama yayıneviyle anlaşmıştık. Baskıyı çıkartmak zorundasınız"

Edanın telefonu suratından çekip ekrana boş boş bakmasıyla sinirle telefonu fırlatması bir olmuştu.

"Gerizekalı herif bir de utanmadan suratıma kapatıyor"

Televizyonda beliren iki kadınla sesi iyice yükseltmiştim. Herkes gergin bir şekilde ekrana bakarken yaşadığım şeyin saçmalığı beni mahvediyordu.

"Eveeet  tekrardan merhabalar efendim Renkli Magazine hoş geldiniz"

Son derece neşeli çıkan kadının sesi midemi bulandırıyordu.

"Mügeciğim bugünkü konu aslında daha çok skandal gibi"

"Hayatım gerçekten de dediğin gibi o yüzden ilk başta uyarımı yapmam gerekiyor bildiğin gibi. Sevgili izleyiciler bugün konuşacağımız skandal olay Türk aile yapımıza uymayan, ve özellikle genç yaştaki izleyicilerimiz gelişimini etkilemesinden korktuğumuz için uyarı metni ile yayınlayacağımız bir bölüm olacaktır."

"Unutmayın ki böyle olaylar bizim toplumumuza uygun olmayan, hatta toplumumuzda yeri olmaması gereken olaylardır."

İstemsizce gözlerimden yaşlar süzülürken kuzeyin küfürleri havada uçuşuyordu. Yavaşça kendimi koltuğa gömdüğümde yapmak istediğim tek şey yok olmaktı.

"Hayatım biliyorsun ki bu skandalın yaşandığı yer bir otelin arka tarafı. Hayır açıkçası bu da benim aklıma çok daha farklı şeyler getiriyor."

"Aşkım benim, kaynağımı söyleyemiyorum ama benim kulağıma da birkaç dedikodu geldi. Bu ünlü yazarımızın ilanı aşk ettiği adam aslında çok ünlü bir iş adamıymış"

"Ay inanamıyorum umarım adam evli değildir. Gerçekten toplumun bütün ahlakını bozuyor böyle olaylar."

 "Biliyorsunuz ki herkesin kendi özel hayatı bizi asla ilgilendirmiyor. Ama aynı zamanda bu bizim için uyarı niteliğinde olmalıdır. Çocuklarınız kimlerin kitabını okuyor, kimleri takip ediyor bunlara hep dikkat etmelisiniz"

"Evet, Şimdi hazırsanız bu ünlü yazarın kim olduğunu açıklama vakti geldi efendim. İlk önce açıklayalım daha sonrasında konuşmamıza kaldığı yerden devam ediyor olacağız"

Programın başından bu yana sansürlü olarak gözüken fotoğrafımın net bir şekilde ekranda gösterilmesiyle ağzımdan küçük bir hıçkırık çıkmıştı.

"Kapat lan şunu"

Kuzeyin özgüre bağırmasıyla özgür hızlıca televizyonu kapattı. Ekran her ne kadar gitmiş dahi olsa insanların sesleri beynimde yankılanıyordu. 

Sevmeme bile izin verilmemişti bugün, Oysa itirafımdan sonra mutlu olmam gerekiyordu. Sevdiğim adamın kokusunu içime çeke çeke uyumam gerekiyordu. 

Sahi Halil neredeydi? neden gelmemişti ki yanıma? Bu kadar mı değersizdim ben?



Şahsına Münhasır (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin