"Özgür yeter artık"
Müziğin son ses olduğu mekanda kayanın bana bağırıp durmasıyla sürekli ona kaş göz işareti yapıyordum.
"Duymuyorum kii"
"Azıttı iyice" Kuzeyin kayaya söylediği şeyle sırıtarak ikisinin ortasına geçip kollarımı omuzlarına attım.
"Hakkım değil mi?"
İkisi arasında kafamı döndürerek baktığımda yaptıkları tek şey sabır çekmekti.
"Onu bile hak etmiyor muyum?"
"Saçma sapan konuşmayı kes ya"
"Tamam ne halin varsa gör oturuyorum ben. Malum birinin sizin götünüzü toplaması gerekiyor"
Kayanın somurta somurta gitmesiyle gülümseyip bir kadehi daha kafama dikledim.
Etrafa kısa bir bakış atıp dans eden insanlara bir süre kitlendim.
"Ben kaçtım"
Kuzeyin cevap vermesine izin vermeden piste çıktığımda hiç kimseyi umursamadan kendi halimde dans ediyordum. Müziğin ve içtiğim alkolün etkisiyle dönen kişi ben miyim yoksa etraf mı anlamasam da yaptığım her hareket son derece mantıklı geliyordu.
"Selam" Yanıma gelen kadına baktığımda gülümsedim.
"Selam"
"Ece ben"
"Özgür"
Geceye yeni bir renk gelmiş, eceyle dans ediyorduk. Benim kafam ne kadar güzelse onun kafası benimkinden daha kötü durumdaydı.
Sonunda yorulup oturduğumuzda bir şeyler anlatıyor ben de gülüyordum ama ne o anlattığı şeyin farkındaydı ne de ben neye güldüğümün...
"Çok üzüldüm işte"
"Odunmuş o da"
"Sorma ya mesela sen önüne her gelenle kahvaltı yapıyor musun"
"Ben bu saatten sonra kimseyle kahvaltı etmem ki aşkım"
Dediği şeye gülerken telefonumun çalmasıyla cebimden çıkardım.
"Bak arıyor bir de utanmadan"
Telefon çalarken kısaca gelen bildirimlere göz gezdirdiğimde kaşlarım iyice çatılmıştı.
"Kaç kez yazmış utanmadan görüyor musun ece erkek milleti böyle işte"
"Aşkım versene bana ben açayım"
"Ne dicen ki"
İkimizin de konuşurken ağzı burnu kayıyordu.
"Bilmem ki"
"Al kız istiyorsan söv anasına"
Telefonun ikinci çalışında eceye uzattım. Ece büyük bir sinirle telefonu alırken bir yandan da sesinin ciddi çıkması için öksürüp duruyordu.
Telefonu açtığında gülmekten kendimi alamıyordum.
"Özgür neredesin sen ya kaç kere ara-"
"Ne arayıp duruyorsun sabahtan beri bir rahat vermedin?"
"Sen kimsin ya?"
"Sana ne? kimsem kimim"
"Neredesiniz siz? Özgür yanında mı?"
"Evet yanımda" Ecenin şuursuzca telefonu kulağıma tutup konuş demesiyle kahkaha attım.
"Özgür?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahsına Münhasır (B×B)
General FictionYarı Texting ve BXB kurgudur. "Kardeşim bu saatte dolmuş mu kalır çalışmıyorum in arabadan" diye bağırdı radyodan sesini duyurmaya çalışırken. Can havliyle "BAS GAZA" Dedim son sesimle. "Evet ismail yk bas gaza kardeşim şimdi iner misin arabamdan" ...