Studený vítr mi foukal do tváře, ruka mi držela mou čepici která mi seděla na vlasech. Spousta lidí kolem mě, všichni měli v ruce mobil nebo sluchátka v uších.Každým povzdechem se mi u tváře objevil mráček kouře, který vznikal kvůli zimy a tepla které jsem vydával.
Malá cesta podél další cesty kde jezdily auta, jsem pomalým krokem šel. Lidi kteří chodili pomalu mě jen více zdržovali, mám být za hodinu zpátky ve škole, a já zatím zkoušel si najít nějakou brigádu.
Sníh, který byl roztopený kvůli deště který přestal asi tak před jedním dnem. Kaluže, mokro a vlhko bylo všude po okolí New Yorku.
Vysoké stavby, velká svítící světla a různé obchody které najdete jen v Americe, se mi odrazovaly v očích.
Písně které mi pronikaly do uší, a různé představy pod různými texty.
'nuts- lil peep, rainy bear'
' I can see it in your eyes, that you wanna get out
I can see it in your eyes, that you need it right now'Ani nevím proč jsem si vybral Ameriku, možná mě k ní něco táhlo, ale co, to nezjistím.
Hudba mi pronikala do uší, když jsem pohled měl upřený před sebou, abych do nikoho nenarazil, jak už se to stává.
' That you need it right now
That you wanna get out
That you need it right now
That you wanna get out'Dream už s námi sedá u stolu, zase tam je ta slavná pětka která je ukecaná a nemůže aspoň na chvíli držet hubu.
Usmál jsem se pro sebe, Dream mi tak moc nevadí i když to musím maskovat vše tím že ho nemám rád je trochu těžší.
Ale on mojí pozornost a vše, co je tomu podobné moc rád nemá. Jeho pohledy když promluvím, i když se občas mění, když se směju, a možná vše co dělám, mi přijde že rád nemá.
' Yeah, I just wanna hear the sound
Drive our Camaros out of town
Baby, we could leave right now (Woah)'Možná si na sebe musíme jen zvyknout. Přece uběhl jen týden, musím mu dát prostor.
Už jsem z dálky viděl velkou budovu vysoké školy, ke které se vracím. Kvůli smogu, mlhy, budova vypadala děsivěji než už je.
' Yeah, I just wanna feel alive, baby take your time
Smokin' on this loud (Woah)'A taky samozřejmě tady seděl znova. Potkávám ho venku z budovy častěji než bych měl, vždy má cigaretu v ruce a nebo taky mobil se sluchátky.
Pach cigarety už šel cítit když jsem se k němu více přibližoval, nikdy se mi nelíbil ten pach, a už vůbec ne když lidi kouří jakékoliv cigarety.
' Girl, you know you make my cold heart warm with a touch
One kiss, then we fuckin'
I just can't get enough'Zahodil cigaretu kterou držel v pravé ruce, když se naše pohledy opět střetly. Jeho oči byly červené a zorničky větší, možná to nebyla jen cigareta.
Jeho vlasy rozcuchané, bílé tričko které měl pod svojí zimní bundou a taky, kniha španělštiny hned vedle něho.
Určitě se neučil, jen si jí vzal kdyby ho učitelé našli tak aby měl nějakou výmluvu. Což je docela chytré.
' Put it on me, that's the best part, baby, the trust
Trust me
I got nothin' for you other than love'„Davidson," a taky mě rád oslovuje mým příjmením, než mým vlastním jménem.
Sluchátka už nadále v kapse od bundy, abych ho slyšel lépe. Seděl na schodech před školou, a každým svým krokem jsem se k němu blíže přibližoval.
„Wright," hru můžou hrát dva.
Ušklíbl se, cigareta která už byla zmačkaná na zemi odkopl bokem do trávy, aby byla těžší se najít, i když pochybuju.
„Chci pomoct s matikou," byl jsem trošku překvapen, že zrovna on, chce něco ode mě, plus se chce učit.
Zahihňal jsem se, kouř ze zimy mi vyklouzl u úst, „Clay Wright," nadzvednuté obočí, a ruce v kapsách, „se chce učit?"
Odfrkl si, jeho čelist sevřená, a rty skroucené do rozpačitého úsměvu, „Ano, takže mi pomůžeš, nebo ne?"
„Pokud za to něco dostanu," s pokrčením ramen, se mi trošku nadzvedla čepice, „tak jo."
Promnul si obličej, jeho oči stále červené a vlasy jemně rozcuchané, „Myslím že tohle nebude poprvé a naposled, co tohle děláš, takže mi pomoz, nebo ti rovnou můžu vrazit."
Vykulené oči, pusa polootevřená. Drogy s ním vážně dělají věci, a jestli to vážně může udělat nebo zvládnout to nechci vědět.
Znovu jsem se cítil malý, moje sebejistota vyprchala, vždy když stojím vedle něho, se tohle stane, ať už je to jakákoliv situace.
Pomalé přikývnutí hlavy, a pohled do země, „Dobře," odkašlal jsem si, „j-jen přijď dneska, po škole. Jestli vůbec na ty hodiny chodíš." Poslední věta byla spíš zašeptaná, ale vím, že jí mohl slyšet.
Když nic neodpovídal, odebral jsem se do teplé budovy kde se mi udělalo lépe.
Studenti už byli na chodbách a čekali na svou první hodinu, a já zrovna přišel, abych se mohl připravit.
Ať den započne.
__________________________
Words:819Jdu hrát Hay Day.
Peace.
ČTEŠ
You. /dnf/ ✓
Fanfiction„Proč jsi nic neřekl?" Moje oči se koukaly do těch jeho tmavých zelených. Batoh který měl jenom na jednom rameni těžce nesl. „Chtěl jsem," začal, jeho pohled se koukl za mě. Hlasitý zvuk skřípajících vlaků, mi zrovna nedělal dobře na můj sluch, „al...