XXI.

150 15 0
                                    


„Proč je tu taková zima?" Zasténaní Sap, který si zrovna vázal lední brusle. Čepice mu padala do očí kvůli toho jak byl shrbený.

„Je to doslova zimní stadion," odpověděl mu nazpátek, drzým tónem, Dream. Zatímco mi vázal tkaničky na bruslích.

„Karl," další zasténaní od Sap, tentokrát které věnoval vyššímu brunetovi, „zavaž mi taky brusle."

Protočil jsem očima, sledování dvou brunet kluků bylo vtipné. Rozdíl mezi jejich osobnostmi to dělal zábavnější. Někdy to bylo otravné, občas se hádají jako manželé, kteří jsou spolu už moc dlouho.

„George," zašeptal hlas přede mnou, větší emeraldové oči se koukaly do těch mých, delší vlasy mu padaly do obličeje. Brusle už dávno zavázané, zpřímeně stál na nohách.

Odkašlání mi udělalo menší bolest v krku, s červenými tvářemi, vůbec nevím jestli to je kvůli zimy, nebo nachlazení, jsem promluvil.

„Jo?" Hlas nebyl suchý nebo nějaký podrážděný. Jen mi udělal další bolest v krku, která se objevuje vždy když polknu, nebo promluvím.

Jeho pohled se díval přes můj obličej. Obočí mírně svraštělé, s otevřenými ústy. Jeho ruka byla po chvíli přede mnou a dávala mi náznak, abych ho chytil za ruku.

Což bylo další co jsem udělal. Vytáhl mě na nohy, na kterých se těžce drželo. Speciální podrážka na bruslích byly tenké tak, že mě i překvapilo že se udržím.

Výšky se změnily kvůli jiných bot. Až teď jsem si uvědomil že každý má jiné brusle. Ti tři měli hokejové, zatímco já měl krasobruslařské.

„Proč mám jiné brusle než vy?" Ruka omotaná kolem mého pasu, mě držela pevně na místě. Dream se ušklíbl, následoval tišší smích který mi zněl hned u ucha.

„Tvojí velikost mají jenom pro tyto brusle." Oddechl si, jeho pohled se díval na kluziště. Malý úsměv na jeho rtech, paže stále ovinutá kolem mého pasu.

„Bruslíš rád?" Zašeptaní do jeho ucha, kvůli kterého se trošku zatřepal. Oči sjely znovu po mém obličeji až po mé rty.

Zhluboka polkl a odpověděl kývnutím; „Hrál jsem hokej."

Zvedl jsem obočí, možná jsem měl šokovaný obličej. Protože jsem jen slyšel, jak mluví o americkém fotbale, „Hrál?"

Otevřel pusu ale hned ji zavřel. Svraštil obočí s povzdechem, jako kdyby přemýšlel. Zelené oči dolů k zemi, vlasy v očích a po celém obličeji. Žádnou reakci ze sebe nedal, jen se díval do země.

„Ew," malá hláska zazněla od místa kde stojí Karl a Sap, „docela gay, nebudu lhát." Sap měl vážný pohled, i když bylo těžké ho udržet. Karl obrátil oči v sloup, s lehkým nárazem do Sap paže.

„Chceš ukázat fotky-" můj hlas přeskočil na konci věty, Sap a jeho vražedný pohled, který nevypadal tak moc strašidelně, mi přesně řekl abych držel pusu.

Sapnap s jeho nafoukaným obličejem po chvilce odešel. Ještě si říkal něco pod nosem, zatímco ho Karl následoval se smíchem.

„Tak pojď princezno, naučím tě bruslit." Úchop na mé levé ruce, a potom pomalý krok ke kluzišti. Kde se mi udělala celá zásoba modřin i na další rok.

_________________________
Words:484

Bruslení na ledě>>

Menší kapitola :)

You. /dnf/ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat