#part7

783 96 0
                                    

جونگ‌کوک پوف‌کلافه‌یی کشید و چشم از گل‌منفور گرفت. حالا که اون گل رو دیده‌بود باید به همه‌چیز دقت می‌کرد مبادا خودش‌رو به فاک‌بده.

مسیر ورودی‌کلبه مسیر سنگ‌فرشی و عجیب‌بود که از دو طرف با درخت‌های انبوه پوشیده‌شده‌بود. سایه درخت‌ها مسیر‌رو تاریک می‌کرد و خفاش‌های خشک‌شده که از شاخه‌های تنومند‌درخت‌ها آویزون‌شده بودن تا ترس رعب‌آوری رو به جون هر‌کسی که نزدیک اون‌جا می‌شد بندازه،  ورودی  حس ورود به گورستان‌رو داشت تاریک و ترسناک و تابلویی که جونگ‌کوک حالا بهش توجه‌می‌کرد روب چوب تراشیده‌شده‌بود:

"خوش‌اومدی سایه"

+ می‌دونم.

تهیونگ آروم به جونگ‌کوک نگاه‌کرد و گفت:

_ باخودت حرف می‌زنی؟

جونگ‌کوک ترجیه‌داد سکوت‌کنه نگاهش رو توی کلبه‌چرخوند.  کلبه پر‌بود از تصاویر مرموز و مجسمه‌های دراکولا که توی اتاق قرار‌گرفته‌بودن، کتاب‌های قدیمی و خاک‌گرفته که توی قفسه‌های کتاب بودن و رد تار عنکبوت روی اون‌ها خودنمایی می‌کرد، شمع‌هایی که روی نقطه‌به‌نقطه بلندی‌های کلبه‌به چشم می‌خوردن، میز وسط‌اتاق با روپوشی از ساتن آبی که روش‌پر بود از کارت‌های مختلف و گوی شیشه‌ای که وسط میز‌قرار‌داشت،  نیمکت چوبی‌ قرمز‌رنگ نیزه‌های چوبی، گلوله‌های نقره، ماسک مشکی‌رنگ خرگوش، شیشه‌پر‌شده از خون و شیشه‌ای پر شده از محلول پودر‌شده گل‌شاه‌پسند.

جونگ‌کوک ازدنیا‌بریده سمت نیمکت چوبی‌حرکت‌کرد و گفت:

+ خب‌حالا چه‌طوری قراره سایه‌شب رو گیر‌بندازیم؟

تهیونگ‌کلاه‌شنل مشکی‌رنگش که با نخ‌زرد گلدوزی‌های توی حاشیه‌ش رو داشت رو جلوتر کشید و شنل تا روی ابروهاش رو پوشوند، پشت میز نشست. دستش‌رو سمت گوی‌برد و گوی رو لمس‌کرد، جونگ‌کوک فکر کرد تهیونگ الان چقدر شبیه جادوگر‌ها شده.

تهیونگ‌کارت‌های روی میز رو برداشت و بُر کوتاهی‌زد، کارت‌هارو روی میز پخش‌کرد و بعد با تعلل یکی‌رو بیرون‌کشید و با هیجان نفرت‌انگیزی به تصویر چشم‌دوخت.

با استیصال تصویر‌رو سمت‌جونگ‌کوک گرفت.

روی کارت، تصویر کردی قدبلند پوشیده‌در ردایی مشکی و بلند‌بود.

_ اونی که من دیدم این‌شکلی بود، درسته می‌دونم توهم مثل من شاید فکر‌کنی باید زشت‌وکریه باشه...

جونگ‌کوک شاکی بین‌ حرف‌پسر پرید و گفت:

+ چی؟ زشت؟ احمق‌من خیلیم زیباو...

خب‌دقیقا اون‌قدر بهش برخورده بود که متوجه نباشه داره دو دستی خودش‌رو لو می‌ده، لبخند‌شلی زد و گفت:

RedBlood(kookv)Where stories live. Discover now