Po tej imprezie pogodziłam się z Olą. Znając mnie, nigdy jej tego nie zapomnę, nie byłabym do tego zdolna, jednak mogę jej wybaczyć i się z nią pogodzić. W końcu jest moją najlepszą przyjaciółką, kocham ją.
Ostatnie miesiące były dla mnie szczególnie trudne, ale i przełomowe. Przełomy życiowe chyba zawsze są trudne, ale pod jakimś względem są tez dobre.
Nigdy nie przestane tęsknić za Radziem. Zawsze będzie w moim sercu. Jednak mocno w to wierze, ze teraz jest tam, gdzie mu lepiej. Musi być, bo naprawdę, jak nikt inny, na to zasługiwał.
Wiecie co najbardziej lubię w Oskarze przez cały czas odkąd się przyjaźnimy? To, że on nigdy się nie zmienia.
Mogłabym tutaj zacytować Miss Taylor Alison Swift „ friends break up, friends get married
strangers get born, strangers get burried
trends change, rumors fly through new skies
but.. "
i moje ale jest takie; „ ale oskar pozostaje takim samym człowiekiem, jak dnia gdy go poznałam ". Uwielbiam go za to.A najbardziej cieszę się z tego, jak zakończyła się moja znajomość z Fukajem. Z moim niegdyś idolem. Nie mogę uwierzyć, że przydarzyła nam się taka... dość nietypowa historia. Jeszcze rok temu słuchając mojego ulubionego albumu Chaos, płacząc przy piosence Północ nie pomyślałabym, że tyle przeżyjemy.
Teraz pójdę na studia i choć coś się kończy, to coś się zaczyna! Na studiach moje życia ma być lepsze - musi być. Chyba zasłużyłam na to po ostatnich przejściach ( mam nadzieje! )
THE END.
——————————
Dziękuje wam wszystkim za tak pozytywny odbiór tego Fanfiction. Oczywiście wiemy i pamietajmy, ze to tylko Fanfic, który nie miał
na celu obrazić nikogo z osób wymienionych:)Fanów Harrego Pottera zapraszam na moje nowe Fanfiction „ Dzisiejsza Uczennica Hogwartu " mocno wierzę, że to opowiadanie jest dobre, dużo serca w nie wkładam :)
A nawet jeśli nie jesteście fanami HP na pewno znajdziecie coś dla siebie na moim profilu, polecam zostać ze mna na dłużej!!!
Ps. Nie wiem jeszcze czy będę kontynuować opowiadanie o Janku, wiec proszę nie wyczekiwać w bliższym czasie nowości tam🤧
Pozdrawiam, Gray<33
CZYTASZ
FANKA ||| Fukaj
FanfictionJest wielką fanką rapera SBM - Fukaja. Nigdy nie przypuszczałaby, że może być coś z tego więcej... ~ Gdy opowiadanie się zakończy, w ostatnim rozdziale zostanie opublikowana i link do skopiowania do playlisty na Spotify promująca właśnie to opowiada...