"Konuş!" Sky'ın sesi tüm odada yankılanırken Mingi kahkaha atmıştı.
"Benim ağzımdan laf alabileceğinizi mi sanıyorsunuz? Komikleşmeyin." Mingi'nin tekrar gülmesi ile Sky hızlıca ona yaklaşmış ve yumruğunu hızla suratına geçirirken Mingi oturduğu sandalye ile birlikte yere düşmüştü.
"Ya konuşacaksın ya da seni burda döverek öldüreceğim." Sky'ın tehditkar sesine rağmen Mingi ağzını açmayınca Sky onu doğrultmuş ve gerçekten öldürecek gibi yumruklamaya başlamıştı.
İçeriye giren Changbin, Sky'ı geriye çekmiş ve "Hayatta kalması lazım, yeter." Diyerek Sky'ı odadan çıkarmıştı.
Sky sinirle odadan çıkmış ve ellerini yıkadıktan sonra yaralara bakıp küfür ederek binadan çıkmış eve yol almıştı.
Eve girdiğinde Bob'un koltukta yayılarak film izlediğini görmüştü.
"Vay be, ben burda gideyim ellerim parçalanana kadar adam döveyim, beyefendi açmış Snowdrop izlesin."
Sky'ın sözleri ile Bob ağlayarak ona dönmüştü."Sooho öldü zaten bak sus sinirliyim."
"Dün gece onlarca adam öldürdün."
"Aynı şey değil sus ya." Bob kafasını yastığa gömüp ağlarken Sky gülerek duş almaya çıkmıştı.
☘️
Sabah Sky ve Bob okula gitmeye hazırlanırken Bob, "Ellerini sorduklarında ne diyeceksin?" Diye soru yöneltmişti.
"Yüzün daha önemli gibi duruyor."
Sky gülerek elini Bob'un yüzündeki yarasına bastırdığında Bob bağırmış ve kaçmıştı."Sen bu kadar korkak mıydın ya? Dün izlediğin dizi sana yaramadı."
"Sus ve gel."
İkili onları bekleyen arabaya binmiş ve okula gitmişlerdi.
Gün hızlı bir şekilde ilerlerken Sky çoğu zaman Minjeong'un yanına gidiyor ve onunla yakınlaşmaya, ve kendisine güvenmesini sağlamaya çalışıyordu.
Okul biterken Sky, Mingi'nin yanına gideceğini söyleyip ayrılırken Bob ise self date yapmaya karar vermişti.
Okulun yakınlarında Jisung'ın önerisi ile bir kafeye girmiş ve sipariş vermek için gideceği sırada gözü köşedeki masalardan birinde oturan Hwang Sam'e takılmış ve onu görmesi ile şaşırmadan edememişti.
İçinden 'biraz eğlenelim bakalım' dedikten sonra Sam'in masasına doğru gitmeye başlamıştı. Sam defterine notlar almaya o kadar odaklanmıştı ki masaya oturana kadar onu görmemişti bile.
Bob masaya oturduğunda Sam'in defterinin yanında Sky ve kendisini fotoğrafını görmesi ile sırıtmış ve kendi önüne çekmişti. Sam ona şaşkın ve sinirli bir ifade ile bakarken Bob konuşmaya başlamıştı.
"Hadi itiraf edin. Bana ilk görüşte aşık oldunuz ve şimdi de fotoğrafıma bakarak günlük yazıyorsunuz." Bob kendi söylediği şeye gülerken Sam hızla onun önündeki fotoğrafı çekmiş, not defterinin arasına koyarak defteri kapatmıştı.
"Ne işin var burda?"
"Okuldan çıktım ve kendime kahve alıp biraz gezecektim, sizi görünce beni özlemiş olduğunuzu düşünüp yanınıza geldim. Kötü mü etmişim?" Bob'un flörtöz konuşan sesi ile Sam yüzünü buruşturmamak için kendisini tutmuştu.
"Evet kötü etmişsin. Çalışıyorum git burdan."
"Çok kabasınız Bay Hwang, ama gitmek istemiyorum. Sizi burda bulmuşken bence biraz sohbet edebiliriz." Bob gülümseyerek konuştuğunda Sam bir şey dememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
District 9 || Chanmin,Hyunin
Fanfiction"Güney Kore'nin en ünlü ve en başarılı iki NIS Ajanı Chris ve Sam iki tane liseli çocuğumu yakalayamayacak."