Sky evden çıktığında iki haftadır görüşmedikleri Chris'in yanına gitmeye başlamıştı.
Kapıyı çaldığında Chris yine üstü çıplak bir şekilde açmıştı.
"Her gelene kapıyı böyle açıyorsan olmaz yalnız." Seungmin içeri girerken kollarını Chris'in boynuna dolamıştı.
Chris ise içinde bir şeyler olduğunu fark ettiği için artık onunla yakınlık kurmak istemiyordu. Kapıyı kapattıktan sonra boynundaki elleri tutarak indirmişti.
"Neden geldin?"
"Evden kovulunca geleyim dedim. Özlemedin mi?" Seungmin tekrar ellerini kaldırmıştı ki Chris onu durdurdu.
"Özlemedim."
"Ne oldu sana? Böyle yapmazdın."
"Bir şey olduğu yok, oynadığımız oyundan sıkıldım sadece."
"Oysa ben çok eğleniyordum." Seungmin konuştuktan sonra ellerini Chris'in göğsüne koyarak dudaklarına kapanmıştı. O dudaklarını hareket ettirirken Chris öylece bekliyordu.
Seungmin ellerini onun boynuna dolarken dudaklarını daha sert hareket ettirmeye başlamıştı. Chris sonunda dayanamayıp elleri ile Seungmin'in belini bulurken kendine bastırmıştı.
Seungmin onun hareketine dudakları üzerine sırıtırken omuzlarına bastırarak kucağına çıkmaya çalışmıştı. Chris hızla kucağına alırken dudaklarını ayırmadan yatak odasına yönelmişti.
...
Sabah Chris gözlerini açtığında yüzünün dibindeki Seungmin'e bakmıştı. Neden farklı hissediyordu?
Birkaç dakika boyunca karşısındaki genci izlediğinde kendine hakim olamadan bir elini onun yüzüne çıkarmış çenesinden tutarak başparmağı ile yüzünü okşamıştı.
Bu dokunuş sayesinde uyanan Seungmin gözlerini açınca Chris elini çekmişti.
"Aşık mı oldun yoksa bana?" Seungmin gülerek konuştuğunda Chris bir şey demeden ayağa kalkmıştı.
Akşam duş almadan yattıkları için çok kirlenmiş hissediyordu. Direkt duşa girerken Seungmin'de arkasından girmişti.
"Saçlarını yıkamak istiyorum." Seungmin suyu açarken konuştuğunda Chris sadece "Hayır" demişti.
"Ama neden?"
"Kendi elim yok mu? Yapabilirim."
"Ne bu agresif tavırlar?" Seungmin sorduğu sorunun cevabını alamayınca eline şampuanı alarak Chris'in saçlarını yıkamaya başlamıştı.
Chris dikkatle onun saçlarını yıkayan gence baktığında ciddi anlamda ne zaman olduğunu bilmese bile ondan hoşlanmaya başlamıştı. Sam'e o kadar kızmasına rağmen kendisi gidip bi suçludan hoşlanmaya başlamıştı.
Bu duygular yanlıştı. Chris bir anda Seungmin'in ellerini tutarak kendinden uzaklaştırmıştı.
"Tamam kendim yaparım."
"Sen bilirsin."
Hızlı bir şekilde duş alıp çıktıklarında Seungmin, Chris'in dolabına yönelmiş ve onun tişörtlerinden birini giymişti.
"Hoşuma gitti, benim olabilir mi bu?" Çekinmeden sorduğunda Chris kafasını olumlu anlamda sallamıştı.
Seungmin tekrar dolaba yönelerek bütün kıyafetlerini Chris'den aldığında aşağı inmeye başlamışlardı ki yine merdivende kalmıştı.
"Gayet normal yürüyorsun niye burda kaldın."
"Bir önceki kadar acımıyor ama hâlâ ağrıyor indir beni." Seungmin kollarını açarak ondan birkaç basamak altta olan Chris'e baktığında bu görüntü fazla tatlı duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
District 9 || Chanmin,Hyunin
Fanfiction"Güney Kore'nin en ünlü ve en başarılı iki NIS Ajanı Chris ve Sam iki tane liseli çocuğumu yakalayamayacak."