10

1.3K 194 51
                                    

Sky sabah çalan alarm ile kalkmış, zorla Bob'u uyandırmaya çalışıyordu. Başaramayınca en son çareyi bir bardak suda bulmuştu. Bob bağırarak da olsa zorla kalktıktan sonra okul için hazırlanmaya başladılar. Kahvaltılarını da yapıp evden çıkan ikili sohbet ederek okula varmışlardı.

Sınıfa girdiklerinde Felix ve Jisung'a günaydın demişler ve zil çalana kadar sohbet etmişlerdi.

Felix ve Jisung, Jeongin'in kötü olduğunu fark edip sorduklarında, Bob sadece geçiştirmişti.

Seungmin iki teneffüs Minjeong'un yanına gitmişti. Bunun dışında aptal okul görevleri aptalca ilerliyordu. Okul sonunda bittiğinde Sky'da Bob'da rahatlayarak çıkmıştı.

"Lan şu Chris değil mi?" Okul çıkışında Bob'un sözleri ile onun baktığı tarafa dönen Sky anlamazca bakıyordu.

"Ciddi ciddi senin dediğine gelmiş olmasın?"

"Yok ebesinin, bir işi vardır. Ama bu benim onunla dalga geçmeyeceğim anlamına gelmiyor." Sky sırıtarak Chris'e ilerlerken Bob'da etrafında birileri var mı diye bakınmış kimseyi göremeyince önüne dönmüş ve Sky'ı beklemeye başlamıştı.

Chris telefonu ile ilgilenirken Sky'ın yaklaştığını görmemişti.

"Demek benim için buralara kadar geldiniz? Açık söyleyeyim sizi beklemiyordum Bay Bang." Sky'ın sırıtarak söylediği cümleler ile Chris kafasını kaldırmış ve göz devirmişti.

"Senin için geldiğimi de nerden çıkardın? Dediğin lafı sen yanıma gelene kadar hatırlamıyordum bile."

"Tabi tabii, ney için gelmiştiniz?"

"Sanane Kim Seungmin."

"Kim Seungmin kulağa çok uzun geliyor. Min daha iyi."

"Gerek yok."

"Ne için geldiğini söylemeyeceksen kendi kendime benim için geldi diyerek gelin güvey olacağım."

"Kuzenimi almaya geldim. Oldu mu?"

"Kuzenin kim."

"Hangi ara senli benli konuşmaya geçtik? Saygısızca davranma."

"Şu an karşımda NIS ajanı değil, Christopher Bang duruyor. Neden saygı eki kullanayım ki?"

"Off her neyse, kuzenimin kim olduğu seni alakadar etmez."

"Tamam o zaman son bir soru?"

"Söyle."

"Hiçbir gün kuzenini almaya gelmezken bugün ne oldu da geldin?"

"Sanane ya sanane."

"Ya söylesen ölür müsün? Merak ediyorum."

"Ailesi ile kavga etmiş, eve gitmek istemediği için ben almaya geldim iki gün falan bizde kalacak. Cevabını aldın mı?"

"Evet aldım. Vee" Sky aralarındaki iki adımlık mesafeyi kapatarak Chris'e yaklaşmış ve kulağına fısıldamıştı, "Eğer istersen teklifim her daim geçerli." Sky burnunu Chris'in yanağına sürterek kendini geri çekmişti. Oradan hızla uzaklaşırken Chris'e anlık bi titreme gelmişti. Sky'ın arkasından bakarken "Chris abi gelmişsin" diye yanına koşan kuzenini görünce kendine gelmiş ve gülümsemişti.

...

"Öptün mü lan sen onu?" Bob şaşkınca yanına gelen arkadaşına sormuştu.

"Hayır be niye öpeyim, azcik cilve yaptım o kadar."

"Bak bak şu hareketlere bak. Bana etkilenme diyip akıl veren Seungmin, Chris'i öpüyor."

"Lan öpmedim diyorum anlamıyor musun?"

District 9 || Chanmin,HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin