3

1.7K 231 140
                                    

Bob ona gelen yumruktan esnek bir şekilde kaçmış ve Sam'in dirseğini tutmaya çalışmıştı. Fakat bilmediği bir şey vardı. Bob ne kadar güçlü ve çevikse, Sam'de onun kadar güçlü ve çevikti.

Bob, Sam'in kolunu tutacakken Sam ani bir atakla dirseğini onun suratına geçirmiş ve karşısındakinin sendelenmesini sağlamıştı.

Bob bununla birlikte histerik bi kahkaha atmış ve içinden eğlence başlasın Hwang Sam diye geçirmişti

/////

Bob ani bir atakla Sam'e yönelmiş yanıltıcı bir yumruk savurarak sol elini kaldırmış ve Sam'in sol elini tutması ile sağ yumruğunu yüzüne geçirmişti.

Sam bunun üzerine biraz geri gitmiş ve dudağını hafif büzerek "Böyle eğlenceli değil ama, şartları eşitleyelim. Yüzündeki maskeyi çıkart da nur yüzünü görelim."

Bob, Sam'in sözleri ile 'dövüştüğüm adam bile normal değil amk' diye içinden geçirmiş ve gülmüştü.

Sam "Naz yapıyorsun yani." dedikten sonra ikili tekrar boğuşmaya başlamışlardı.

Sam her fırsatta elini Bob'un yüzüne atıyor ve maskesini çıkartmaya çalışıyordu fakat Bob profesyonelliğinden ödün vermeyerek bir şekilde ondan kurtuluyordu.

Bob'un, Sam'in karnına tekme atmasıyla Sam hafif öne eğilmişti. Bob bundan faydalanıp suratına tekme atmaya yönelmişti.

Sam bi hışımla kendisini geri çekmişti fakat göğsüne yediği tekmeden kurtulamamıştı. Sam hafif sendelerken Bob onun yakalarından tutup yere düşürmüş ve üstüne çıkmıştı. Yüzüne geçirdiği birkaç yumruktan sonra, Sam ellerini karşısındakinin boğazına sarıp hızla sıkmaya başlamıştı.

Bob bununla birlikte afallarken, Sam'in ellerini boğazından çekmeye çalışmıştı. Sam ise sol elini bırakıp aynı anda sağ dirseğini Bob'un çenesine geçirmiş sağ dizini de kendisine hafif çekerek Bob'un karnına geçirerek onu yana ittirmişti. Aynı hızla üzerine çıkarak pozisyonlarını değiştirmiş ve Bob'un suratına sert bir yumruk atmıştı.

Sam yine Bob'un maskesine uzanmış çıkartacağı sırada koluna gelen bıçak ile acı ile bağırmış ve ayağa kalkmıştı.

Sky bi hışımla gelip Sam'e attığı yumruk ile onu yere düşürmüş ve yerden kalkan Bob ile hızla koşmaya başlamışlardı.

Chris, Sky'ın peşinden koşarken yerdeki ortağını görmüş ve hızla yanına gidip kaldırmıştı.

Yn: Yerde ne yapıyorsun usta?

"İyi misin?"

Sam kolunu tutarak "İyiyim." demişti.
Ve iki maskelinin peşine düşmüştü, Chris de bir yandan koşarken diğer yandan kulaklıkla dışarda onları bekleyen adamlara emirler yağdırıyordu.

Fakat önceden ayarlanmış kaçış rotasını izleyen Sky ve Bob çoktan izlerini kaybettirmişti.

NIS ajanları depoya girdikleri zaman Chris ve Sky;

"Ön kapıdan çıkış imkansız olası bir durum için hazırladığımız kapıdan çıkacaksınız ama önce sana doğru yaklaşan Chris'den kurtulman lazı-." Changbin sözlerine devam edecekken Minho'nun bağırması ile ona dönmüştü.

District 9 || Chanmin,HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin