36

953 138 18
                                    

Aradan geçen iki hafta içerisinde Sky kendini daha iyi hissediyordu, Chris ile bir ilişkiye başlamışlardı. Bir süre SBMV'den yani görevlerden uzak duracaktı.

Sam ve Bob ise bir daha o konuyu açmamış ve barışmışlardı.

Sam ise çoktan Bob'un babasına ulaşmış ve takibe almıştı. Bu gece adamı yakalayacak ve Yoongi ile ayarladıkları depoya getirecekti.

Yoongi ile her zaman yakındı ve ona güveniyordu. Bob ile olan ilişkilerini en başından, gerçek ismini ve SBMV'yi kullanmadan anlatmıştı. Her ne olursa olsun o kadar detayı veremezdi.

Şimdi ise onunla birlikte adamı almak için hazırlanıyorlardı. Silahlarını ayarladıktan sonra içten koruyucu yeleklerini giyerek NIS'den çıkıp arabaya binmişlerdi.

"Başta suçlu diye onu hapse tıkmaya çalıştığın çocuğa şimdi aşık olup, sırf ona acı çektirdi diye de babasını öldürmeye gittiğimize inanamıyorum." Yoongi arabayı çalıştırarak konuştuğunda Sam gülmüştü.

"Aşk çok garip bir şeymiş hyung."

"Ay aman aman drama bağlama." Yoongi'nin sözlerine Sam yine gülerken sessiz bir yolculuk içerisinde  Yang Haneul'un, yani Bob'un babasının evine gelmişlerdi.

Gizli ve aceleci bir tavırla içeri girdiklerinde etrafta bu kadar az koruma olmalarına şaşırmış fakat sorgulamayarak adamı aramaya başlamışlardı.

Odasını bulduklarında Sam eldivenli elleri ile uyuyan adamı eter ile bayıltmıştı. Yoongi bacaklarından, Sam ise kollarından tutarken bir şekilde evden çıkmışlardı.

Adamı arka koltuğa atarken Sam sevgilisini aramıştı.

"Ne yapıyorsun Jeong?" Sam'in Jeong diye hitap etmesinin ardından Bob tabiki yanında birinin olduğunu anlamıştı.

"Evdeyim, hiçbir şey yapmıyorum."

"Sana atacağım konuma gelebilir misin peki?"

"Sam yorgunum ya, sabah birlikteydik zaten yarın buluşsak olmaz mı?"

"Senden gizlediğimi düşündüğün şeyi öğrenmek istemiyor musun?"

"Ne?"

"Duydun işte, atacağım konumda ol." Sam asla bu kadar soğuk konuşmazdı ama şu an başka türlü sevgilisini ikna edemezdi. Bir şeyi yapmak istemediğinde cidden yapmıyordu.

Biraz sonra depoya geldiklerinde Sam, Bob'a konumu göndermişti. Bob hızla yola çıkarken olan şeyi gerçekten merak ediyordu.

Sam, Haneul'u bağlarken Yoongi biraz uzağa geçmişti. Uzaktan izleyecek ve sadece olası bir durumda müdahale edecekti.

Bob kısa bir sürede depoya geldiğinde arkadan bağlı olan adamı gördüğünde kim olduğunu ve Sam'in ne yaptığını anlamakta güçlük çekmişti.

Yanına gelip adamın yüzüne baktığında ise şokla Sam'e dönmüştü.

"Sen.."

"Sana bu kadar acıyı yaşatan adamı yaşatmak istemiyorum." Sam belinden silahını çıkartırken Bob şaşkındı fakat bunu her şeyden çok istiyordu.

Sam silahı Bob'a uzatıp "Bunu sen yapmak ister misin?" Diye sormuştu.

"Hayır." Bob babasına bakarak konuştuğunda o ara babası uyanmıştı.

"Ne oluyor lan! Neden bağlıyım ben?!" Ayıkması ile bağırarak konuştuğunda Sam onun ayağına sıkmıştı.

Haneul acı ile çığlık attığında Bob acıyarak bakıyordu ona.

District 9 || Chanmin,HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin