4

1.4K 215 96
                                    

Sam sabah çalan kapı ile uyanmış, kalkarken kolunun ağrısı ile bir küfür savurmuştu. Kapıyı açtığında Chris elindeki poşeti havaya kaldırmış ve gülümseyerek "Günaydın kahvaltı için bir şeyler aldım." demişti.

"Günaydın, gel." Kapıyı iyice açıp kenara çekilmişti.

"Kolun nasıl, ağrın var mı?"

"Sadece ufak bir kesik işte, daha çok ağrıtan yaralarım olmuştu."

Chris hafifçe gülmüştü, "Bilmez miyim"

"Normalde drama queenliğe baglaman gerekmiyor muydu senin? Doğruyu söyle Hwang, Sam'e ne yaptın?"

Sam normalde olsa şakaya vururdu ama dün olanlara çok sinirlenmişti.

"Çok yakındı, kim olduğunu öğrenecek ve onu içeri tıkacaktım, bir önceki operasyonlarımızda da bizden önce olay yerine varanların o ikisi olduğuna eminim." Sam sinirli bir ses tonu ile konuştuğunda Chris iç çekmişti.

"Yakalasak çok iyi olurdu, ama hazırlıklı oldukları belliydi, yoksa birden ortadan kaybolamazlardı."

"Kamera kayıtlarını inclediler mi? Beni kimse aramamış." Sam telefonuna bakarak soru yönelttiğinde
"Bütün kayıtlar silinmiş, bu ikisinin öylesine birileri olduğunu sanmıyorum. Temiz çalışıyorlar."

"İstedikleri kadar temiz çalışsınlar her yere böyle iki kişi gidiyorlarsa elbet onları alt ederiz."

"Sana bıçak fırlatan kişi, kasaların arkasına girmiş kasaları kenara çekip biraz alay edecektim, bir anda üstüme atladı neye uğradığımı şaşırdım. Enseme vurmasa toparlardım ama ani yakaladı." Chris dün geceyi hatırladığında tekrar sinirlenmişti. Sıska olduğu belli olan birine yenik düşmüş hissediyordu.

"İllaki tekrar karşılaşacağız."
Sam'in konuşması ile bu can sıkıcı muhabbeti bitirmiş ve havadan sudan konuşmaya başlamışlardı.

Az sonra çalan telefon ile ikisi de dikkatini telefondaki Yoongi'ye vermişti.
"Sevkiyattan bir gün sonra Park Jinyoung'un olduğunu tespit ettiğimiz bir mekana operasyon düzenleyeceğiz. Sahibi Choi San olarak görünüyor ama büyük patron Park."

"Güzel, hazırlıklar tamam mı?"

"Neredeyse her şey hazır saat 04.00'da sevkiyat başlıyor biz 03.30'da orada hazır olacağız."

"Pekâlâ Yoongişim detayları şirkete gelince konuşuruz." Sam'in moralinin yerine gelmesi ile Yoongi ve Chris gülmüş telefonu kapatmıştı.

☘️

Sky okula girmiş, gözü Jisung ve Felix'i aramıştı. Bahçede göremeyince sınıfa çıkmış ikiliyi Hoseok Hocayla konuşurken bulmuştu.

"Bence de Yoongi Hoca çok tatlı biris-"

"Seungmin-aah günaydın." Felix onlara doğru yaklaşan Seungmin'i gördüğünde yanında Yoongi hoca hakkında konuşan Jisung ve Hoseok hocayı umursamadan konuşmuştu.

Seungmin onlara gülümseyerek yaklaşmış ve "Günaydın" diye enerjik bir ses tonu ile konuşmuştu.

"Jeongin yok mu?" Jisung'ın sorusu ile Seungmin 'NIS ajanları ile kavga etti ve gelemeyecek kadar dayak yedi' demek istese de "Ah hayır üstü açık uyuduğu için hasta oldu benim salak arkadaşım. Bu hafta okula gelmeyecek."

"Ona geçmiş olsun dileklerimizi ilet." Felix gülümseyerek konuştuğunda Seungmin'de gülümsemiş o sıra yanlarından ayrılan Hoseok hoca ile sıraya oturmuş ve sohbet etmeye başlamışlardı. Çalan zil ile Seungmin derin bi nefes çekmiş ve lise derslerini işlemeye kendini hazırlamıştı. Bu onun için bir ölümdü.

District 9 || Chanmin,HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin