6

1.4K 198 76
                                    

"Bu görüntüler ile alakalı umarım mantıklı bir açıklaman vardır Kim Seungmin." Sky önünde açılmış video ile içten içe gülüyordu.

"Jeongin ile birlikte internette paylaşmak için çekmiştik. Bunda ne gibi bir sorun var da bizi gözaltına aldınız gerçekten anlamadım." Sky'ın sözleri ile Chris sinirle gülmüştü.

"Bu görüntüler bir uyuşturucu operasyonunun gerçekleştiği deponun kamera kayıtları arasındaydı." Chris'in sözleri ile Sky kahkaha atmamak için kendini tutuyordu.

"İyide biz bu videoyu her yere yaydık. En başta okulumuz Seul lisesi dahil olmak üzere, herhangi bir marketin kamera kayıtlarında da bu video var. Amacımız sadece biraz eğlenceydi."

Sky'ın kendinden emin cümleleri Chris'e inandırıcı gelmemişti. Bu yüzden yüzünü hızla Sky'a yaklaştırmış ve fısıldayan bir ses tonu ile konuşmuştu.
"Aptal eğlenceniz umrumda değil. O gece orda olduğunuzdan adım kadar eminim. Yalan söylemeyi bırak ve gerçekleri anlat Kim."

Chris'in sözleri ile Sky kafasını Chris'e doğru daha da yaklaştırmıştı.
"Benle yakınlaşmak istiyorsanız bu kadar dibime girmenize gerek yok Bay Chris. İsterseniz salı gunu okul çıkışı boşum." Sky'ın fısıldar gibi çıkan sözleri ile Chris anında kafasını geriye çekmişti.

"Bu ortam sana oyun gibi mi geliyor Kim? Burası sizin gibi liseli ergenleri çekecek bir yer değil. Ya olayı düzgünce anlatırsın ya da karakola gönderilir nezarethaneye atılırsın."

"Elinizde yeteri kadar kanıt yokken beni nezarete atamayacağınızı biliyor gibi görünüyosunuz oysa. Dediğim gibi, herhangi bir marketin kamera kayıtlarında da bu videoya ulaşabilirsiniz. Sadece bakın." Sky adeta alay edercesine konuşuyodu ve Chris olayın yalnızca bu olmadığının farkındydı.

"Anlaşıldı, dersine güzel çalışmışsın. Fakat bu burada bitmez Kim Seungmin." Chris son sözlerini söyledikten sonra kapıyı çarparak sorgu odasından çıkmıştı.

☘️

"Beni neden anlamamakta ısrar ediyorsunuz? Doğruyu söylüyorum." Bob sözlerinin aksine gözleri ve hareketleri ile adeta yalan söylüyorum diye bağırıyordu ve Sam'de bunu görüyordu.

"Bu videoyu çekme amacınız neydi?"

"Sadece eğlence."

"Kimin eğlence anlayışı, dalga geçer gibi bir video çekip, uyuşturucu sevkiyatı yapılan deponun kamera kayıtlarına yerleştirmek olur ki?"

"Sanırım benim 18 yaşında liseli bir ergen olduğumu unutuyorsun." Sam Bob'un sözleri ile iç çekmişti.

"Eğer mantıklı bir açıklaman yoksa savcılığa sevk edileceksin işin ciddiyetinin farkında olduğunu sanmıyorum."

"Sizden bir şey isteyebilir miyim?" Bob'un sorusu ile Sam 'ne' anlamında kafasını sallamıştı.

"Google'a girip Seul lisesi yazarak okulun resmi sitesine girebilir misiniz? Çünkü videomuz başta okulumuz Seul lisesi olmak üzere bütün internet sitelerinde ve caddedeki herhangi bir kamera kayıt sisteminde mevcut." Bob'un sözleri ile Sam daha da sinirlendigini hissetmişti.

Bununla birlikte Sam dışarı çıkmış ve odanın arka tarafından onları izleyen Jungsu'nun yanına gitmişti. Konuşmaları duyan Jungsu zaten saniyesinde bir bilgisayardan okulun sitesine, diğer bilgisayardan da caddedeki herhangi bir dükkanın kamera kayıtlarına ulaşmıştı.

"Gerçekten doğru söylüyor efendim. İzleyin." Jungsu önündeki iki bilgisayarı da Sam'e gösterdiğinde Sam hâlâ inanmıyordu. Fakat delil yetersizliğinden bırakmak zorundalardı. Bu yüzden sinirle
az önce çıktığı sorgu odasına dönmüş ve "Serbestsin Yang Jeongin, bu seferlik." Dedikten sonra kapıyı çarparak çıkmıştı.

District 9 || Chanmin,HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin