"Wooyoung'a ne yapacaksınız?"
Felix kimse konuyu açmadığı için merak ediyordu ve sormak ona kalmıştı. Şu an Minho'nun evindeydiler, olaylardan sonra işleri biten Sky ve Bob da akşam yemeği için onlara katılmıştı. Altı kişi masaya oturmuş yemek yerken Changbin Felix'in sorusuyla iç çekmişti."Hani bir daha bu konuyu açmayacaktık?"
"Onu öldürecek misiniz?"
"Felix!"
"Hayır, işimize yarayacak." Bob Felix'in sorusunu cevaplamıştı.
"Nasıl yarayacak?" Felix Bob'a dönerek konuştuğunda Changbin araya girmişti.
"Felix-"
"Ne var Changbin sadece soruyorum."
Changbin bunun üzerine Felix'in masanın üzerinde olan elini tutarak konuşmuştu."Elbette onu kullanacağımız işler olacak ama şu an ortada kesin bir şey yok. Şimdilik yaşayacak ve bir daha onun adını duymak istemiyorum özellikle de senin ağzından."
"İyi, tamam." Felix başka bir şey dememişti.
Yemek yedikten sonra hepsi salona geçmişti. Minho ve Jisung bi koltukta telefona bakarken, Changbin ve Felix'de sarılarak oturuyordu.
"Sam ve kas yığınını mı arasak siz böyle sevgili sevgili oturunca benim moralim bozuluyor." Bob önünde oturan çiftlere bakarak konuşmuştu.
"Ben sana yetmiyor muyum bebeğim?" Sky ona öpücük atarak konuşunca Bob iğrenir gibi bakmıştı.
"Seni Hulk adama söyleyeceğim."
"Söylersen Sam'e ilk öpücüğünün ben olduğunu söylerim."
"Oha ilk öpücüğün Sky'a mıydı?" Felix şaşkınca konuştuğunda Bob elleriyle yüzünü kapatmıştı.
"Lütfen hatırlatmayın."
"Siz ciddi misiniz?" Minho gülerek konuştuğunda Sky kahkaha atmıştı.
"Gece birlikte uyurken nefes almadığımı sanıp suni teneffüs yapmaya çalıştı." Bob koltuktan kendini yere atarken bağırmaya başlamıştı.
"Ya öldün sandım!"
"Uyandırmak yerine dudaklarıma kapandın?"
"Of tamam sus psikolojim bozuluyor, ben Sam'i arıyorum, gelince onun dudaklarına kapanacağım." Bob telefonunu alarak odadan çıkmıştı.
"Chris adamını da çağırıyorum!"
"Tamamm"
Bob, Sam'i aradıktan sonra Chris'i de alıp gelmesini söyleyerek geri içeri geçmişti.
"Öyle boş boş oturmak istemiyorum bara mı gitsek?" Bob'un sorusuna Changbin atlamıştı.
"Olmaz."
"Neden?"
"Felix ve Jisung daha küçük."
"Gitmek istiyorum Changbin."
"Tamam bebeğim gidelim."
"Lan ne yaptın asıl Changbin'e? kim bu?" Minho bağırarak konuştuğunda Jisung "Sus böyle kalsın daha iyi." Demişti.
Jisung ve Bob, koyu bir sohbete daldıklarında onları çağıran Minho'yu umursamamışlardı.
"Pembe yapmak istiyorum saçımı, sence bana yakışır mı?"
"Herkesten daha çok yakışır, bebek gibi yüzün var zaten."
"Jisung sabahtan beri seni çağırıyorum, sanane Bob'un bebek gibi yüzünden ya." Minho, koltugun diğer tarafında olan Jisung'a uzandığında Bob arada olduğundan onun eline vurmuş ve Jisung'a sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
District 9 || Chanmin,Hyunin
Fanfiction"Güney Kore'nin en ünlü ve en başarılı iki NIS Ajanı Chris ve Sam iki tane liseli çocuğumu yakalayamayacak."