5

1.4K 211 41
                                    

Sevkiyat bu gece gerçekleşecekti. Sky ve Bob adamlarını göndermiş ve bütün her şeyi kontrol ettikten sonra hazırlanmaya başlamışlardı.

Saat şuan akşam 20:00'dı. NIS ajanları asıl saati 04:00 olarak biliyordu.
Minho onları yanıltmak adına bir buçuk saat ilerisini söylemişti.

Saat 02:30'da Bob ve Sky sevkiyat alanına gidecek ve çeteyi patlatacaktı.

Changbin, Minho ve Sky şuan SBMV'de oturmuş, Bob'a bir önceki gibi onların sözünden çıkmaması için söz almaya çalışıyorlardı.

"Amma uzattınız he, tamam dedim ya, söz ne derseniz onu yapacağım ve olası bir durumda dövüşmek yerine kaçacağım." Bob'un sıkılmış sözleri Minho umarım diye içinden geçirmiş ve bilgisayarının başına oturmuştu.

"Eğer planladığımız gibi giderse hiçbir sıkıntı çıkmayacak. Bu gece amacımız sadece o uyuşturucu kamyonunu patlatmak değil, Mingi, San ve Hongjoong'u da almak. Bunu unutmayın. O üçlüden birini yakalarsak Park Jinyoung'a kısa sürede ulaşacağız."

"En iyisini yapacağımızdan şüpheniz olmasın. Ve belki de sevkiyattan sonra biraz eğleniriz öyle değil mi Bob?" Sky'ın sözleri ile Bob'da gülmüştü.
"Ajanlar ile dalga geçmek eğlenceli olacak."

"Ne diyorsunuz siz? Sakın saçma bir şeyler yapıp kendinizi içeriye attırmayın." Minho'nun ciddi sözleri ile Sky ve Bob sırıtmıştı

"Sadece biraz eğleneceğiz, yarın bizi sorguya alabilirler bunun için hazırlıklı olun ve asıl kimliğimize ulaşmalarına izin vermeyin yeter." Sky konuştuktan sonra Minho elini alnına koymuş ve sabır dilenmişti.

Saatler ilerlerken Sky ve Bob SBMV'den çıkmış ve yola koyulmuşlardı. District 9'a geldiklerinde sessizce içeriye girmiş ve adamları ile birlikte uyuşturucu kamyonun gelmesini beklemeye başlamışlardı. Sky bölgenin çatısına çıkarken, Bob adamları yönetmek adına ilk katta kalmıştı.

"Bir kamyonun o tarafa doğru geldiği görülüyor, hazırlanın." Bütün ekibin kulağına Changbin'in sesi gelirken
Sky, keskin nişancı tüfeğini çıkarmış ve aşağı doğru tutmuş ne olup bittiğine bakmaya başlamıştı.

SBMV ekibi ilk katın belirli yerlerinde saklanırken onlara verilecek emri bekliyorlardı. Birkaç dakika içerisinde arabalar gürültü ile ana bölgeye girmiş ve araçlardan beklenen üçlü inmişti. Hongjoong, San ve Mingi.

Kendince yaptıkları hazırlıktan 10-15 dakika sonra uyuşturucu kamyonu ve üç araba daha bölgeye giriş yapmıştı.
Adamların hızla arabalardan inmesi ile herkes ortadaki arabanın önüne geçmişti ve açılan arka kapıdan çıkan adam ile Changbin kulaklıktan konuşmaya başlamıştı. "Heo Sungtae. Park'ın ortağı, son üç seferdir malları bu adamdan alıyorlar. Sky, emrimle birlikte adamın kafasına sık ve öldür onu."

San önde, Mingi ve Hongjoong'da onun yan taraflarına geçip adamla karşı karşıya geldiklerinde, Sky yerinde iyice hazır pozisyona geçmiş ve emri beklemeye başlamıştı.

San ve Heo Sungtae konuşurken Mingi ve Hongjoong'da birkaç bir şey söyledikten sonra susuyordu.

Heo Sungtae, San'a elini uzatmış ve sıktıktan sonra Mingi ve Hongjoong ile de el sıkışmış ve mal sayımının başlamasını söylemişti.

Park'ın adamları kamyonu açtığında, Changbin'in "Şimdi." Demesi ile Sky, Heo Sungtae'ye ateş etmiş ve tek hamlede işini bitirmişti. Patlayan silah sesi ile birlikte San, Mingi ve Hongjoong kenarlara saklanmaya gidecekken Sky'ın ettiği ikinci ateş Mingi'nin ayağına isabet etmişti.

Bununla birlikte bütün SMBV ekibi ve Park'ın adamları çatışma içerisine girmişlerdi.

Sky'ın çatıdan yardımı ile Bob, yanındaki birkaç kişi ile birlikte Mingi'ye doğru saldırmış ve onu hazırladıkları arabaya gönderip çatışmaya devam etmişlerdi.

District 9 || Chanmin,HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin