7

1.4K 198 89
                                    

"Yalan söylüyorlar!"

"Yalan söylüyorlar!"

Sam ve Chris aynı anda Yoongi'nin odasına girerken sinirle konuşmuşlardı.

"Sakin olun bi, kim yalan söylüyor?" Yoongi'nin sözleri ile ikili kendini masanın karşısındaki sandalyelere bırakmıştı.

"Yang Jeongin."

"Kim Seungmin."

İkilinin yine aynı anda konuşması ile Yoongi olayı anlamıştı.

"Sorguyu izlemedim ne dediler de bu kadar sinirlendiniz?"

"Hyung, yalan söylediğine adım kadar eminim ama Kim Seungmin gerçekten çok iyi oynuyor."

"En azından Seungmin iyi oynuyormuş, Yang resmen hareketleri ile ben yalan söylüyorum diye bağryor ama ispatlayamıyorum."

Sam ve Chris onların iki liseli olmadığının farkındalardı. Ayrıca liseliye bile benzemiyorlardı.

"Videoyu bütün internet sitelerine yaydıklarını söylüyorlar."

"Doğru söylüyorlar o konuda, caddedeki herhangi bir dükkanın kayıtlarına baktırdım. Gerçekten de var. Ama bunun planlanmış olduğuna eminim."

"Derslerine iyi çalışıp gelmişler."

"Tamam yeter. Konumuz o iki liseli çocuk olmamalı. Bu akşam Choi San'ın mekanına baskın yapacağız, bunun için gidin ve hazırlıklara başlayın. Kim Namjoon'un güvenini yeteri kadar kırdınız zaten." Yoongi'nin sözleri ile Sam ve Chris ayağa kalkmıştı.

"Alma şu meymenetsizin adını ağzına, hiç sevmiyorum adamı." Sam'in sözleri ile Yoongi ciddiliğini kaybederken "Çıkın artık" demiş ve onları göndermişti.

☘️

Saat 23.00'a geliyordu NIS, Choi San'ın mekanına baskın yapmak üzere hazırlıklarını tamamlamış çoktan yolda koyulmuşlardı.

"Sevkiyat sonrası San'ı orda bulamayacağımız kesin, ama adamlarını yakalarsak ona ulaşma şansınız var." Chris San'ın böyle bir aptallık yapacağını sanmıyordu ama Park'a bir adım daha yaklaşacaklardı.

"Emrim ile birlikte içeri giriyoruz." Sam ortaya bağırdığında polis ekipleri ile birlikte birkaç saniye içerisinde hızla mekana giriş yapmışlardı.

Yn:Arka sokaklar izleyenler lutfen o sahneleri hayal edin.

Gürültü ile içeri girdiklerinde Sam ve Chris özel NIS kimliklerini kaldırırken polislerde silahlarını kaldırmıştı. Chris "Kaldır elleri" diye bağırırken iki kişi kaçmaya yönelmişti.

Komiser Manobal ve yardımcısı Hirai hızla peşlerinden koşarak kısa sürede yakalayıp adamları kelepçelemişlerdi.

Polis ekipleri etrafı ararken, NIS görevlileri de topladıkları adamları kelepçeleyerek polis arabalarına bindiriyorlardı.

"Arka tarafta büyük bir depo bulduk, içinde torbalarla dolu toz uyuşturucular var." Bir polisin gelip Sam'e durumu anlatması ile Sam Hirai'ye narkotik şubeyi aramasını söylemişti.

Aradıkları adamı bulamamalarından dolayı NIS bölgeden ayrılırken, narkotik şube içeriye girmişti.

Narkotik şube mekan ile ilgilenirken, polisler adamları sorgu için karakola götürmüşlerdi. Sam ve Chris ise NIS binasına girmiş ve Namjoon'un emri ile savcının yanına gitmek için hazırlanmaya başlamışlardı.

Baş savcı Ahn Hyejin'in yanına vardıklarında, Chris operasyon hakkında bilgi vermek için konuşmaya başladığında Hyejin onun sözünü kesmişti.

District 9 || Chanmin,HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin