"Ne demek Sam'e her şeyi anlattım? Bob kafayı mı yedin sen!?" Sky bağırarak konuştuğunda Changbin ve Minho'da ona hak veriyordu.
"Anlamıştı zaten, kendisi tahmin etmiş bende onayladım bağırmayı bırak artık çocuk mu azarlıyorsun." Bob'un sözleri ile Sky gerçekten sinirlerine hakim olamıyordu.
Şu an altısı birlikte Changbin'in evinde oturmuştu. Dün gece Felix'de onlarda kalmıştı. Sabah Bob, Minho ve Sky'da gelmiş ve kahvaltı yaparken Bob her şeyi Sam'e anlattığını söylemişti.
"Bu sefer gerçekten ileriye gittin Bob." Minho'nun sözleri ile Changbin'de ona hak vermişti.
"Bunu dışardan herhangi birine söylesen gerçekten umrumuzda olmazdı ama bu adam seni defalarca hapse atmaya çalıştı nasıl güveniyorsun Bob?" Changbin'in sözleri ile Bob kendinden emin bir şekilde, "Ben Sam'e gerçekten güveniyorum." Demişti.
O sırada çalan kapı ile Felix ortamın gerginliğinden dolayı kimsenin konuşmasını bölmemek için kalkmış ve kapıyı açmıştı. Kapının önünde dün gece gördüğü ve şu an içerde adı geçen Sam'i ve arkasındaki polisleri gördüğünde şaşkınca bakmıştı.
"Seo Changbin içerde mi?" Sam'in sorduğu soru ile Felix kafasını aşağı yukarı sallamıştı.
"Bir şey mi oldu?"
"Arama emrimiz var çekilirseniz içeriyi aramamız gerek." Sam'in sözleri ile Felix kenara çekilmiş ve geçmelerini söylemişti.
İçlerinde Sam ile birlikte beş kişinin olduğu ekip salona girdiğinde hepsi Jeongin'e doğru bakmıştı. Jeongin ise kırgın bir şekilde Sam'e.
"Sam.. ne oluyor?" Sam şu an Jeongin'in kırgın gözlerine lanet etmek istedi. Bunu yapmak istemiyordu, ama sabah gelen ihbar ile birlikte gelmek zorunda kalmıştı.
Sam bir şey demeden arkadaki polis elindeki arama emrini Changbin'e götürmüştü.
"Eğer hakkınızdaki iddalar doğruysa ve evde bir şeyler bulursak bizimle geleceksiniz Bay Seo." Polis konuştuğunda Sky gelerek Jeongin'in kolunu tutmuş ve sıkmıştı.
Jeongin kolunu ondan çekerken evi aramaya başlayan ve üst kata çıkan Sam'in peşinden çıkmıştı. Changbin'de arkalarından gelirken Sam, Changbin'in odasına yönelmişti.
Jeongin etrafta polis olmadığını görerek hızla Sam'in önüne geçerek ellerini onun göğsüne koymuştu.
"Ne yapıyorsun Sam?"Sam bi şey demeden sevgilisinin iki kolundan tutarak kenara çektikten sonda kapıyı açmış ve içeri girmişti. Changbin ve Jeongin arkasından girerken bir polis odaya gitmişti, ama Sam onu göndermişti.
"Yardıma ihtiyacım yok Yuqi, siz başka odalara bakın. Yalnız çalışmayı seviyorum."Sam kapıyı kapatarak odayı aramaya başladığında Changbin, Jeongin'e bakıyordu.
Sam her elini attığı bir yerde daha önemli bir kanıt bulurken masanın üzerindeki bilgisayarı açmıştı.
"Şifresi ne?"
"Sam ne yapıyorsan yapmayı bırak lütfen." Jeongin onun yanına giderek konuştuğunda Sam umursamamıştı
"Şifresi ne?"
"0325"
Changbin'in söylediği şifre ile bilgisayarı açarken gördüğü şeyler ile şok olmuştu.
Bilgisayar NIS'in ana bilgisayarından tut tüm Güney Kore'nin bilgilerini içerisinde barındırıyordu.
Sam daha fazla bakmak istemiyordu ki önünde açılan kendi dosyası ile Jeongin'e dönmüştü. Belgede onun bütün bilgileri yazarken bir anda bilgisayarı kapatmış ve aşağı inmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
District 9 || Chanmin,Hyunin
Fanfiction"Güney Kore'nin en ünlü ve en başarılı iki NIS Ajanı Chris ve Sam iki tane liseli çocuğumu yakalayamayacak."