"Ya Sam o öyle mi atılır?" Sky isyan ederek konuştuğunda Bob ve Chris kahkaha atmıştı. Dördü birlikte bowling oynamaya gelmişlerdi. Sky ve Sam, Bob ve Chris takım olmuştu.
"İzle şimdi beni." Sky kendinden emin bir şekilde bowling topunu yuvarladıktan sonra strike atmıştı. Kollarını havaya kaldırarak arkasını döndüğünde Sam ellerini çırpmıştı.
"Hareketlere bak hareketlere." Bob sarılan Sam ve Sky'a 'side eye' bakışları atarken aslında onların sonunda yakın olduğunu gördüğü için mutluydu.
"Hadi kas yığını! Gösterelim şunlara asıl bowling nasıl oynanır." Bob, Chris'in yanına gidip elini uzattığında Chris oturduğu yerden kalkarak Bob'a beşlik çalmıştı.
"Gösterelim Sünger Bob." Chris eline bi bowling topu aldıktan sonra hızla yuvarlamıştı. Tüm labutlar devrilirken Bob heycanla iki elini havaya kaldırmıştı.
"İşte best kas yığını." Bob, Chris'i överken yan tarafta onlara bakan ikiliye de dil çıkarmıştı. Sam ona gülerken Sky göz devirmişti.
Bob'da eline bir top alıp yuvarladığında sadece dört tanesini devirebilmişti.
"Şimdi her şeyde yetenekli olunca bazı şeylerden kısılıyor, hep ondan yoksa mükemmel oynardım."
"Beceriksizim diyemiyor da." Sky az önce kendisine dil çıkaran arkadaşına dil çıkardığında bu sefer göz deviren Bob olmuştu.
Birkaç saat boyunca bowling oynayarak eğlenmişlerdi. Sam ve Sky kazandığı için Bob ve Chris yemek ısmarlamak zorunda kalmışlardı.
"Chris hyung ben 18 yaşındayım, hiç param yok, sen ödemelisin hesabı." Restorana oturduklarında Bob'un sözleri ile dördü birlikte gülmüştü.
"Sırf hyung dedin diye bu seferlik ben ödüyorum o zaman." Chris'in sözleri ile Bob ayağa kalkıp alkışlamak istese de etraf kalabalık olduğundan sadece sen mükemmelsin bakışları atmıştı.
"İşte kas yığını, işte adamlık."
"Susacak mısın artık sevgilim hm?"
"Of sen hep beni susturuyorsun, ben çok konuşmayı seviyorum."
"Ne alakası var güzelim sadece açım."
"İyi."
"Ya sen bana trip atıyorsun? Öperim seni." Sam, Bob'un sandalyesini kendisine çekerken yanağını öpmüştü.
O sırada masaya gelen yemekler ile Sky ve Sam fazla heycanlanmıştı, ikiside çok açtı.
"Yemeğe olduğun kadar bana da aşık olur musun?" Bob geldiği saniye yemeğe gömülen sevgilisinin koluna vurduğunda Sam ağzındaki yemeği bitirerek Bob'a bakmıştı.
"Sana her şeyden çok aşığım." Sam'in sözlerine Chris ve Sky iğreniyor bakışları atarken Bob onun yanağını öpmüştü.
"Bizde böyle olmayız değil mi?" Sky gözlerini Chris'e çevirdiğinde Chris kafasını iki yana sallamıştı.
"Olmayız bence, biz mantıklı insanlarız."
"Aynen aynen mantıklı, ikinizde birbirinize oyun oynayacağım diye aşık oldunuz." Sam, Chris ve Sky'a ima ile konuştuğunda ikili göz devirmişti.
"Siz farklı amaçla yaklaştınız sanki." Chris'in sözlerine Bob, "Yoo Sam bana ilk görüşte aşık oldu." Demişti.
"Abart Bob, abart."
"Sus, öyle."
...
Dörtlü Bob ve Sky'ın evine gelmiş ve sohbet ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
District 9 || Chanmin,Hyunin
Fanfiction"Güney Kore'nin en ünlü ve en başarılı iki NIS Ajanı Chris ve Sam iki tane liseli çocuğumu yakalayamayacak."