2

1.8K 240 58
                                    

"Seul Lisesine yeni bi rehber öğretmeni atanmış. Tahmin edin kimdir bu sizce?" Minho'nun bilgisayar başında hafif sırıtarak konuşması ile Sky ve Bob ona dönmüştü.

"NIS ajanları mı yoksa." Bob yine onları küçümserken Minho kahkhaka atarak evet demişti.
"Min Yoongi. NIS'in gözde ajanlarından bir tanesi, genellikle operasyonlara kılık değiştirerek katılıyordu fakat bu sefer kendi adı ile girmiş. Benim için zor olmadı ama asıl kimliğini güzel koruyor insanlarin ona ulaşması zor."

"Bizden önce bir şey yapamayacaklarına eminim. Her zamanki gibi onlardan iyi olacağımız kesin." Sky kendinden emin ve özgüvenli birisiydi. İnsanları küçümsemeyi sevmese bile işinde en iyisi olduğunu biliyordu.

"Şimdi naş naş okulunuza liseliler." Minho'nun her zamanki cıvık konuşmaları ile Sky ve Bob, ya da şu andan itibaren Seungmin ve Jeongin ona yüzünü buruşturmuş ve değişik okul formaları ile evden çıkmışlardı.

"Liseliler ile aynı ortamda bulunmak. Off iğrenç" Bob özel araçlarında Sky ile birlikte okula giderken yakınıyordu.

"21 yaşındasın Jeongin* pek büyük değilsin onlara göre." İkili okula giderken artık yeni kimlikleri olduğu için birbirlerine Jeongin ve Seungmin diye hitap etmeye başlıyorlardı.

"En azından ben 15-18 yaş aralığı ergenlerin toplanıp aynı ortama zorla sokulduğu bir yerde eğitim almadım. Onlarla anlaşamayacağıma eminim Seungmin*" Sky ona hak veriyordu ama kendini 30 yaşında sanmasına sinir oluyordu.

Sky ve Bob teslimata 4 gün kala okula girmişti. Onlara göre teslimattan önce girmek saçmalık olsada Changbin ve Minho'nun isteği üzerine şimdi göreve başlamışlardı.

Hangi öğrencilerin bağımlı olduklarını biliyorlardı. Tek amaçları o öğrenciler ile arkadaşlık kurup kimin onlara madde sattığını öğrenmekti. Okula vardıklarında kapıda gülüşen Jisung ve arkadaşı Felix'i görmüşlerdi. Changbin'in bu kadar acele ettirmesinin nedeni aslında bir yandan da Jisung'tı. Kardeşini korumak istiyordu.

"Şu Changbin'in kardeşi değil mi? Gidelim ve ona bizi müdürün odasına götürmesini söyleyelim."

"Evet gidip soralım hem arkadaşta oluruz bu durumda Changbin hyungda endişelenmez." Bob ve Sky hızlı adımlarla Jisung ve Felix'in yanına gelmişlerdi.

"Merhaba biz okula yeni geldik ama sınıfımızı bilmiyoruz. Müdürün odasına bizi götürür müsünüz?" Bob yüzüne samimi olduğunu düşündüğu bir gülümseme koyduktan sonra konuşmuş ve karşısındaki iki kişininde gülümsemesine neden olmuştu.

"Tabiki gelin burdan gidelim" Felix her zamanki gibi enerjik ve tatlı bir ses tonu ile konuşmuş ve dördü birlikte müdürün odasına giderken sohbet ede ede gitmişlerdi.

Bob ve Sky ilk günlerinin sıkıcı ve aptalca geçeceğini düşünselerde
okul Jisung ve Felix sayesinde sandıklarından daha katlanılır olmuştu. Öğle arasına kadar okul hakkında bilgi almaya çalışmışlardı fakat Jisung ve Felix fazla pollyanna olduğundan hiçbir şeyden haberleri yoktu, ya da onlara daha güvenmedikleri için anlatmamışlardı.

Öğle arası Jisung iki gün önce gelen rehber öğretmeninin yanına gitmek istediğini söylediğinde Bob ve Sky gözgöze gelmişti.

"Bende geleyim mi ya canım çok sıkılıyor." Sky öne atılıp Jisung'ın peşine düştüğünde Jisung garipsememiş ve Sky ile birlikte rehber odasına doğru gitmeye başlamıştı.

Odanın kapısını çalıp girdiklerinde Min Yoongi onlara gülümsemiş ve oturmalarını söylemişti.

Sky karşısındaki adamı dikkatlice izlerken Jisung sohbete dalmıştı. Karşısındaki adam eğlenceliydi.

District 9 || Chanmin,HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin