Ertesi gün mahkemede sunulacak kanıtları Minho çoktan ayarlamıştı,
Bob'un kuaföre gittiği tarihi yaklaşık sekiz ay önce gösterip görüntülerdeki kişinin o olmadığını söyleyeceklerdi. Ayrıca SBMV'de çalışan ve Bob'a benzeyen birini bulmuş, suçlu olarak onun adını vereceklerdi
Bob'u kurtaracaklardı.Şimdi ise Changbin, Minho ve Sky mahkeme salonunun önünde bekliyorlardı. Sam ve Chris çoktan salona girmişken, biraz sonra herkes içeri çağrılmıştı.
İçeriye girdiklerinde Bob hakimin karşısında ayakta bekliyordu, Bob'un avukatı kenarda beklerken, onun karşı tarafında da suçlamayı yapacak olan avukat vardı.
Dava başladığında ilk olarak Bob kendisini savunmuştu.
"Videodaki ben değilim. Saçlarımı 8 ay önce sarıya boyattım ve video 7 ay öncesine ait." Bob'un sözleri ile avukatı ayağa kalkmış ve hakime güvenlik kamera kayıtlarını sunmuştu. Bob'un saçını boyamak için kuaföre girdiği ve çıktığı tarihi görünüyordu.
"İtiraz ediyorum. Görüntü kayıtlarını geriye almış olabilirler." Karşı taraf konuştuğunda Bob'un avukatı tekrar söz almıştı.
"Yang Jeongin'in kuaförü burda."Hakim kuaförü çağırmış ve onuda dinlemişti.
"Peki ya videodaki kim? Kendisi Yang Jeongin'e bu kadar benzerken videodaki kişi içinde bir açıklamanız vardır umarım." Karşı taraf tekrar konuştuğunda Bob'un avukatıda konuşmuştu.
"Videodaki kişinin Hwang Inyoup olduğunu idda ediyorum. Kendisinin polis tarafından sorguya alınmasını ve bu süre içerisinde Yang Jeongin'in tutuksuz yargılanmasını talep ediyorum." Bob'un avukatı konuştuğunda birkaç dakikalık sessizlik olmuş ve hakim bir şeyler yazmaya başlamış ardından konuşmuştu.
"Gereği düşünüldü, Hwang Inyoup bulunup sorgulanana kadar, Yang Jeongin'in tutuksuz yargılanmasına bu süre içerisinde de gözetim altında tutulmasına karar kılınmıştır."
Hakimin sözleri ile mahkeme sonlarınmıştı. Bob'un kelepçeleri çıkarılmış gerekli prosedürler yerine getirilmişti. Mahkeme salonundan çıkarken Bob, oradan uzaklaşan Sam'e doğru gitmiş ve kolunu tutmuştu.
"Sana elimi kolumu sallayarak çıkacağımı söylemiştim." Jeongin konuştuğunda Sam hiçbir şey dememişti.
"Bir şey söylemeyecek misin?"
"Ne söylememi istersin? Bravo yine suçlu olmana rağmen kurtuldun mu diyeyim?"
"Sana güvenmemi sağladıktan sonra beni nasıl hapse atmaya çalıştığını anlatabilirsin mesela?"
"Bana güvenmen için ekstra bir şey yapmadım, ve dedim ya sana karşı dışardaki tavrım sahte değildi."
"Biliyor musun Sam, o kadar inandırıcı değilsin ki. Bana yalan söylüyorsun derken asıl yalan söyleyen senmişsin."
"Kim olduğunun ve kim olduğumun farkında mısın sen? Aramızda özel bir şey gerçekleşmedi, bu kadar duygusal davranmana gerek yok Jeongin." Sam'in sözleri ile Jeongin ona kırgınlıkla bakıyordu.
"İyi oyundu Hwang." O artık Jeongin değil, Bob'du.
Sam ne kadar bunları söylemek istemesede olması gereken buydu.
Uzaktan onları izleyen arkadaşları Bob'un yüzünün asıldığını görünce Minho yanlarına gelmişti.
"Gidelim Jeongin." Minho'nun kolunu tutması ile onunla birlikte arkadaşlarının yanına gitmiş ordanda Changbin'in evine gitmişlerdi. Yolda Jisung ve Felix'in her şeyi öğrendiklerini Bob'a anlatmışlardı. Onun açısından bir sorun yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
District 9 || Chanmin,Hyunin
Fanfiction"Güney Kore'nin en ünlü ve en başarılı iki NIS Ajanı Chris ve Sam iki tane liseli çocuğumu yakalayamayacak."