1.6

13.9K 557 107
                                    

"Bence çok bol oldu bu."

Üzerimdeki elbiseyle kendi etrafımda bir tur daha dönüp dudaklarımı büzdüm.

Bugün annemin yakın arkadaşlarından olan Gülbahar teyzenin kızı evleniyordu. Bizde tabi ki en başta seyretmek zorunda kaldığımızdan Asya ile beraber elbise arayışına çıkmıştık.

Çünkü annem sağ olsun hala köyden dönmediğinden düğüne ben ve Asya gidecektik.

Canım kankam burada bile yanlız bırakmamıştı beni.

"Acaba Kortaç düğüne gelse annem beni kaç yerimden bıçaklar?"

Dalga geçer gibi Asya'ya döndüğümde başını iki yana sallayarak yanıma geldi.

"Damat bul diye zorla seni düğünlere gönderirken bence bıçaklamak yerine alnını öper kankacım."

O da doğruydu. Kadına hayatının hediyesini vermiş olurdum.

Neyse annem geldiği gibi Kortaç konusunu açayım da kadın ömrü boyunca almadığı kadar rahat bir nefes alsın.

"Bence bunu da dene, sonra aralarından birini seçersin."

Denediğim on tane elbiseye göz ucuyla baktım.

Biraz fazla kısa olmaları dışında hiçbir sıkıntıları yoktu.

"Bence şunu al, sonuçta bir şekilde çocukluk arkadaşın cenaze duvarı gibi sapsade gitmene gerek yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bence şunu al, sonuçta bir şekilde çocukluk arkadaşın cenaze duvarı gibi sapsade gitmene gerek yok."

Evet evet, Asya için sadelik cenaze duvarı gibi olmak demekti. Bakmayın ki şu an Uraz faktörü onu fazlasıyla sıkıyordu da süslenecek morali kalmıyordu.

Ona ne mi oldu?

Yürüyün bakalım yazarımın Gastronot Frambuaz kitabına, oradan öğrenirsiniz.

Kabine girip tekrardan kıyafetlerimi değiştirdim.

"Ela, Kortaç arıyor."

Hızla fermuarı kapatıp kabinden çıktım.

"Al açtım."

Telefonu kulağıma götürürken bir yandan da üzerimdeki abiyeye bakıyordum.

"Efendim sevgilim?"

Kısa bir süre ses gelmezken ekrana baktım. Kapanmamıştı.

"Sevgilin her zerrenden öpsün seni."

"Ela kesinlikle bunu al! Üzerine cuk oturdu! O düğünde gelinden çok sana bakacaklar bak demedi deme."

Asya bağıra bağıra konuşurken bir diğer aynaya doğru ilerledim. Ciddi anlamda çok iyi olmuştu.

"Neyi alıyorsun güzelim? Ve de kimim düğününe gidiyoruz?"

"Iııı aslında ben ve Asya gidiyoruz."

"Düğün saat kaçta?"

Bakışlarım istemsizce Asya'ya döndü. Kendine elbise bakıyordu ve uzun süreden sonra ilk defa bu kadar mutlu gözüküyordu.

BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin