"Düğün istemeyen en başından beri bendim Kortaç, zaten hamilelik beni yoruyor bir de insanlar oynasın diye bütün gün eziyet mi çekeceğim? Mis gibi oldu bitti işte."
Pijamamı giyinip yanına yattım. Her ne kadar düğün yapmadık desek de minik çaplı bir kutlama ile kurtlarımızı fazlasıyla dökmüş, ayaklarımı su toplatacak kadar çok oynamıştım.
"Sence kız mı erkek mi?"
Karnımın üzerinde duran elini elimin içine hapsettim.
"Bana kız gibi geliyor, sence?"
"Bana bak, eğer kızsan daha annenin karnındayken anlaşalım otuz beşten önce evlenmek falan yok, sevgili hele hele hiç yok. Tamam mı babacım?"
Gülerek omzuna vurdum.
"Yalnız ben yirmi altı yaşındayım ve hamileyim haberin var dimi babası?"
"Ne demişler oku baban gibi, eşek olma. Ne anlatmışlar burada virgülün önemini. Bir hareketimizi de örnek almayıversin ne olacak?"
Karnıma minik bir öpücük kondururken yukarı yükseldi ve başımı göğsüne doğru yasladı.
"Yarın seninle baş başa bir yemeğe mi gitsek acaba? Seninle tek kalmayı özledim."
"Çok iyi olur, evliyiz artık biz kim karışacak?"
Kocamam gülümserken bir yandan da iç çekiyordu.
"Dimi? Karımsın artık sen benim. Kimse karışamaz. Oh be!"
Cümlesinin sonu bilerek daha yüksek çıkmıştı.
Evet abicim bu isyan sanaydı. Umarım duymamışsındır.
"Abim sana az bile çektirdi hiç söylenme. Hem bizim çok uykumuz geldi babası artık uyuyacağız. Alalım iyi geceler öpücüğümüzü."
Yanağımı uzattığım gibi yattığı yerden doğrulup üzerime çıktı.
"O ne öyle bebek avutur gibi."
Elini belime uzatıp dudağıma olabilecek belki de en uzun öpücüğü kondurdu.
"Birazdan benim senin üzerine atlamamı istemiyorsan destur çek ve geri git."
Cümlemin sonuyla resmen üzerime yatarken odada kahkahalarım yankılanmaya başlamıştı.
Zar zor altından çıkıp ellerimi karnıma doladığımda Kortaç kollarını açmış bekliyordu.
"Sen gözlerini kapat annecim, bu sefer anne babayı sevecek."
💐💐💐
"Günaydın karıcım."
Ben dahil hepimiz -pardon abim hariç- haline kahkaha atarken suyumdan bir yudum daha aldım.
Kocacım sağ olsun abimi gördüğü her an yanında olmasam bile karıcım diye resmen anırarak beni çağırıyordu.
"Sen sabır ver Allah'ım."
Ayağımla ayağını dürttüm.
"Sabırdan önce bir eş versin bence, Asya bile evleniyor sen hala yok ben istemem yok ben çekemem. Tamam anladım bütün paranı yeğenine harcamak istiyorsun benden yana hiç sıkıntı yok ama bende yeğen istiyorum. Anlıyor musun beni abiiiii."
Ellerini yanaklarımın iki yanına koydu.
"Yok abicim dışarıda evlenilecek kız falan."
Asya gülerek omzunu silkti.
"Niye öyle diyorsun Kürşat abi? Ben askerim de bak bakalım kaç tane kız geliyor peşinden. Şahsen Pusat komando olmasaydı..."
Ona bakıp başını iki yana salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)
HumorSiz: oooo senden çok var😉 Kortaç: Değil benden bir tane dahasını, benzeyen birini dahi bulamazsın😁 Siz: Beni mi buldun şimdi? Kortaç: Bence şu an bulmam pek hayra alamet olmaz Siz: Çok işim var Kortaç: İşini bir tanesini daha ekle Kortaç: Çıktım k...