Kortaç'dan...
"Teşekkür ederiz, iyi günler."
Son müşteri de kapıdan çıktığında artık dükkanın kapanma saati gelmişti. Asya aşağıda mutfağı hallediyor, bense kahve makinasını kapatıyordum.
Patron olmak, o köşede oturmak demek olmamıştı benim için hiçbir zaman. Gastronomi gibi bir bölümden mezun olup bölümünde çalışıyorsan, bu pek de imkan dahilinde olmazdı.
Cebimden telefonu çıkarıp boş ekrana bakıp sıkıntıyla ofladım.
Saçma sapan konuşmakta üzerime yoktu!
"Kortaç abi bitti aşağısı çıkıyorum bende."
Önlüğünü çıkarıp kenara astı.
"Uraz bırakmayacak mıydı seni?"
Başını iki yana sallarken kapıya doğru elini salladı. Bakışlarım o taraf döndüğünde ise gördüğüm kişi olduğum yerde huzursuzca kıpırdanmama sebep olmuştu.
Göz göze asla gelmiyorduk çünkü suratıma bakmıyordu, haklıydı da.
"Ela'da kalıyorum ben, o da geldi zaten. İyi geceler."
Yavaş adımlarla kapının yanına gidip dışarıda onu bekleyen Ela'nın yanına ulaştı. Bakışları hala beni bulmuyordu.
Kol kola girip yokuşu tırmanmaya başladıklarında derin bir iç çekip sandalyeye oturdum. Ben ne biçim bir bok yemiştim?
Cebimdeki telefonu masaya bırakmak için çıkardığımda arka arkaya gelen mesajlar ile hızla doğruldum. Tabi ki o değil, en yakın arkadaşım Murat'tandı.
M.Murat Keskin: Ulan ne biçim dostsun lan sen?
M.Murat Keskin: İnsan der ki gel beraber içelim, kafamız birlikte güzelleşsin.
M.Murat Keskin: Gelmiş almışsın iki şişeyi haber vermek bile yok.
Kendisi Kadıköy'ün meşhur barlarından birinin sahibiydi ve ben oradan kafam estikçe içkileri alıp içiyordum.
Siz: Senden çok daha kafa ütülemeyen biri ile içtim kardeşim, hem hesabına baksaydın attığım paradan ne aldığımı anlardın
M.Murat Keskin: Gördüm koyduğumun salağı, para atmışsın bir de.
M.Murat Keskin: Sana o parayı geri atacağım diye sekiz lira havale parası verdim be!
M.Murat Keskin: Ben kafede bütün mutfağı yiyorum beş kuruş vermiyorum sen mi bana para vereceksin? Hadi kardeşim işine.
Siz: Boş yapma Murat
Siz: Zaten canım sıkkın, eve gidip yatacağım
M.Murat Keskin: ÇABUK BURAYA GEL
M.Murat Keskin: Yeni bir kokteyl geldi aklımı kaybedeceğim
Siz: Var mıydı ki?
M.Murat Keskin: Geliyorsun? Okey
M.Murat Keskin: En az üç şişe ayırıyorum bize, on dakikan var.
M.Murat Keskin: Adımı da değiştir lan artık M.Murat Keskin ne abi? Yirmi yıllık arkadaşın mıyım düşmanın mıyım belli değil.
Siz: Değiştirsem susacak mısın?
M.Murat Keskin: Hayır, gelmeden susmayacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)
HumorSiz: oooo senden çok var😉 Kortaç: Değil benden bir tane dahasını, benzeyen birini dahi bulamazsın😁 Siz: Beni mi buldun şimdi? Kortaç: Bence şu an bulmam pek hayra alamet olmaz Siz: Çok işim var Kortaç: İşini bir tanesini daha ekle Kortaç: Çıktım k...