3.7

3K 145 44
                                    

"Sessiz olmamız lazım babacım, abla özellikle de anne daha yeni uyudu."

Bir kaç hışırtı sesine karışan konuşmaları bütün uykumun arkasını süpürürken kıpırdamadan dinlemeye devam ettim.

"Bir de korkmadan kucağıma alabilsem seni var ya... Ama ne yapayım kızım, çok küçüksün sen, canın acır ağlarsın diye ödüm kopuyor. Hem çok da güzelsin."

Parmaklarını yüzümde hissettiğimde gülümsememek için kendimi çok zor tuttum.

"Annene benzemişsin, baksana ona insan gözünü ayırmak istemiyor."

Rüya'nın mırıldanmalarının ardından sanırım nihayet kızımızı kucağına aldı ve konuşmaya devam etti.

"Tamam babasının prensesi ben sana da bakmaya doyamıyorum. Ama o annen, benim hayatım o."

Allah'ım yemin ederim şimdi yattığım bu yerde hıçkıra hıçkıra ağlayacaktım. Benim kocam beni çok güzel seviyordu be...

Evet biraz yeni dank etmiş olabilir bana bu durum. Bozmayın beni, taze anneyim ben.

İçimden insan çıktı. Oha lan, harbi içimden başka birini çıkardım ben.

"Madem ben kucağımda sen varken yürümeye cesaret edemiyorum, o zaman biraz baba kız sohbet edelim. Hatta sana annenle tanışma hikayemizi anlatayım bir tanem." Omuzlarıma örtülen örtünün eşliğinde ikisini dinlemeye devam ederken bir yandan da sağımda yatan diğer kızımı düşünüyorum.

Yirmilerimin sonuna gelmiştim ve iki tane çocuğum bir de onlardan daha çocuk bir kocam vardı. Rüya doğalı yirmi gün olmasına rağmen hala onu ayakta kucağına alamıyor ve Yaz'a kıskanmasın diye sürekli hediyeler alıp duruyordu. Bana ise... her gece masaj yapıp ihtiyaçlarım haricinde ayağa kalkmama müsaade etmiyordu.

Kısacası evde üç prenses bir köle olarak hüküm sürüyorduk.

"Annen bana sarktı."

NE?

"Yani bana mesaj atarak ona karşı hislerim var mı diye kontrol etti. Ama şarkı da şarkıydı hani." Sanki çok da uzun süre önceymiş gibi bahsetmiyor mu, suratına suratına gülesim geliyordu. Daha şunun şurası bir buçuk sene yeni bitiyordu.

"Bir gece hiç unutmuyorum sarhoştu ama neler neler yazdı... Bir dakika sen sarhoş olup kimseye yazmayacaksın değil mi babacım? Aferin benim akıllı uslu kızıma. Neyse, ablanı gördü baya bozuk attı bana. Sandı ki ben yaptım onu, sonra öğrendi gerçeği ben kapısına dayandım zorla kabul ettirdim kendimi. Sevgili olduk sonra sen oldun zaten. İyi ki de oldun. Bu arada..."

Fısıldar gibi konuştu.

"Anneye her daim kardeş için uyarılar yapıyoruz tamam mı?"

Sormazlar mı adama daha kucağına yeni yeni aldığın bebeğinden nasıl başka yapacaksın diye?

Gerçi o yapma konusunda harikaydı da, neyse.

Sonrasında ne olduğunu anlamasam da dolaptan bir şey çıkartıp odada bizi baş başa bıraktılar. Biraz öylece bekleyip gittiklerinden emin olduğumda yattığım yerden kalkıp banyoya doğru ilerledim.

Kısa ama güzel bir duşun ardından doktorun dediklerine dikkat ederek giyindim ve saçlarımı Yaz'ın uyanmaması adına havlu ile kurulayarak aşağıya indim.

Sesleri mutfaktan geliyordu.

"Omlet, tostlar, çay... peynirler, kızartmalar, her şey hazır."

"Elinize sağlık şefim."

BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin