1.9

12.6K 494 80
                                    

"Deniz gözlüklerini falan aldım hep, güneş kremi de tamam. Valizi kapatıyorum artık."

Kortaç başını sallayıp kucağında uyuyan kızımızı yatağına yatırdı. 

Biz bir aile gibi baş başa tatile gidiyorduk ahali, valizlerimizi hazırlamıştık ve şef sevgilimin bize ayarladığı yolluklarla iki saatlik yolculuğa hazırdık.

"Yaz suyu banyo yaparken çok seviyor, umarım denizde de seviyordur."

Kendi valizini tutup koridora sürüklediğinde bende kendime dolabımdan kıyafet bakıyordum. Hava o kadar güzeldi ki biraz bile uzun giyinsem pişeceğimi bana önden söylüyordu.

 Hava o kadar güzeldi ki biraz bile uzun giyinsem pişeceğimi bana önden söylüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Daha önce aldığım efil efil önce takımımı alıp lavaboda hızla üzerime geçirdim. Saçımı da yarım toplayıp işimi hallettiğimde Kortaç beni salonda bekliyordu.

"Orada senin bildiğin gezebileceğimiz yerler var mı? İnternette birkaç yer buldum ben ama pek güvenemedim görmeden."

Yanına oturup kaldırdığı kolunun altına girerek başımı göğsüne yasladım. Eli hızla saçlarımı bulurken ayaklarımı kendime çektim.

"Var, gittiğimizde gösteririm. Bu arada sen yorgun musun arabayı kullanabilecek misin?"

Yüzünü eğdi.

"Kullanırım ama birazcık güce asla hayır demem."

Bakışları dudaklarıma düşerken aramızdaki mesafeyi kapatıp ufak bir öpücük kondurdum. Annem babamın yanına döndüğünden bizi basacak kimse yoktu.

Hayır bu bazı şeyleri yapmaya istekli olduğum anlamına gelmiyordu sadece size haber veriyordum o kadar!

"İşte şimdi buradan Karadenize kadar araba kullanacak gücüm var."

Elimi yanağıma yaslayıp tekrardan göğsüne yattım. Kızımız içeride uyurken bende burada kestirebilirdim.

"Ela."

Kapattığım gözlerimi açmadan mırıldandım.

"Hı?"

"Biz tatilde beraber mi yatacağız?"

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. 

"Annem ne dedi duymadın mı? Oğlum dedi güvendiği sana aaa ayıp yani."

Huysuz çocuklar gibi dudak büzdü.

"Ama ben alıştım seninle yatmaya."

"Bir günde mi?"

Hızla başını salladı. 

Kıyamam nasıl da masum masum bakıyordu. Gelin de siz bu adama hayır deyin şimdi.

"Oraya gidelim bakarız."

Oturduğu yerden kalktığı gibi beni de kucağına aldı. Hem kendi dönüyor hem de beni döndürüyordu.

BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin