"Anne?"
"Anne."
Yaz bacağımı tutmuş konuşurken hızla annemi kolundan yakaladım.
"Anne biliyorum bayılmadığını, gel içeri."
Başını tutan elini bırakıp omzunu silkti.
"Ha tamam o zaman."
O içeri geçerken Asya bir bana bir Yaz'a bakıyordu. Şu an asıl korkmamız gereken şey Yaz'ın varlığı değil Kortaç'ın en fazla on dakika sonra burada olacağıydı.
"Ela nasıl uçağa binip de buraya geldiğimi hatırlamıyorum bile, bu kız kim?"
Öylece dururken olduğu yerde dans etmeye başladı.
"Benim ne zamandır bir damadım var?"
Derin bir nefes verdim. Maşallah annem benden o kadar bıkmıştı ki damadı duyunca her şeyi unutmuştu.
Benim annem gerçek değil, inanmayın valla bak.
"Anne sen ciddi misin?"
Koltuğa oturup kollarını açtı.
"Şaka maka gel bakalım önce annenin kollarına, kızımı özledim ben."
Yüzüme bulaşan tebessümle yanına gittim. Tabi ki benim peşimden de Yaz.
"Bende seni özledim anne."
Kollarımı boynuna dolayıp gözlerimi kapattım. Bir gitmişlerdi ki köye gelecek halleri bile yoktu.
"Ha bu kız kim, nasıl senin kı-"
Annemin sesini zil bölerken hızla ayaklandım. Damadı olduğunu öğrendiğinde oynamaya başlayan annemin, mahallede en düzgün çocuk olarak gördüğü Kortaç'ın damadı olduğunu öğrendiğinde kurban kesecek olmasından bir ufak korkmuyor değildim.
"Kim bu saatte?"
Cevap vermeden kapıyı açtığımda Kortaç bir anda kollarını bedenime doladı.
BU ADAM NEDEN İŞLERİ BU KADAR ZORLAŞTIRIYORDU!
"Güzelim bir bakalım ne buldum?"
Belanı?
"Kortaç."
Geri çekilip dudağıma minik bir öpücük kondurdu.
Allah kahretmesin! Biz sıçtık da sıvıyorduk şu an!
"Pizzacı vardı açık, senin en sevdiğinden aldım."
"Kortaç."
"Oy damadım hoş geldin!"
Annemin ani yükselişiyle Yaz korkarak yanımıza gelirken Kortaç irkilerek sesin geldiği yöne döndü.
Annem mutluluktan uçar gibi yanımıza geldiğinde elini uzatıp omuzlarını dikleştirdi.
"Öp bakalım annenin elini."
Kortaç'ın gözünden adeta bir duygu şelalesi geçerken hemen annemin uzattığı eli öptü.
"Hemen annecim."
Lütfen biri bana bir dizide ya da filmde olduğumu söyleyebilir mi?
"Akrabalar sağ olsun sizi gördükleri gibi bana söylediler. Bende atladım ilk uçağa geldim."
Hep beraber salona geçtiğimizde Asya'yı da alıp karşı koltuğa oturdum.
"Ben aslında böyle tanışmak istemezdim. Kötü bir amacımız da yoktu, düğünden sonra kızlar acıkınca bende onlara atıştıracak bir şeyler almaya gittim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)
UmorismoSiz: oooo senden çok var😉 Kortaç: Değil benden bir tane dahasını, benzeyen birini dahi bulamazsın😁 Siz: Beni mi buldun şimdi? Kortaç: Bence şu an bulmam pek hayra alamet olmaz Siz: Çok işim var Kortaç: İşini bir tanesini daha ekle Kortaç: Çıktım k...