2.8

6.6K 315 93
                                    

"Son sınırdaymış, eğer iki bardak daha içseydi bebeği kaybederdik. Serumu bitsin test sonuçlarına bağlı olarak taburcu işlemlerine başlarız. Geçmiş olsun."

Başımda birileri konuşuyordu ve midem ölesiye bulanıyordu.

Gözlerimi yavaşça araladım.

Aman aman nereye geldik bir anda, daha demin bardaydık.

"Ne oluyor, neredeyiz?"

Alnımın üzerine bir el kapanırken yavaşça doğrulmaya çalıştım.

"Güzelim dur, serumun var."

Başımı hızla yana çevirdim. Kolumda bir serum bağlıydı ve üzerimde hasta kıyafetiyle hastane odasında uzanıyorum.

"Ne oldu bana?"

Kortaç başımda bekliyordu ve yüzü bembeyazdı. Odada başka kimse yoktu.

"Alkol yüzünden çok kusuyordun hastaneye geldik ama merak etme bebek de sende iyisiniz."

Kaşlarım çatıldı.

"Ne bebeği?"

Alnını alnıma yaslayıp elini karnıma koydu.

"Bunu bana neden söylemedin bilmiyorum Ela ama evet, bebeğimiz."

Yattığım yerden hızla doğruldum. Bakışları olabildiğince sertti ve gayet ciddi duruyordu.

"Kortaç ne bebeği saçmalama, hamile falan değilim ben, senden de bir şey saklamadım."

"Güzelim sen dedin ya bana hamileyim diye, doktora geldik bizde hemen. Alkol yüzünden az kalsın zehirleniyormuşsunuz ondan dolayı bulantın olmuş."

Elimi yüzüme kapattım. Dün gece silik silik aklıma geliyordu ve ne yaptığımı zerre hatırlamıyordum.

"İçkinin etkisiyle saçmalamışımdır hamile olsam içer miydim o kadar saçmalayın isterseniz. Bünyem alışkın değil ya çarpmıştır beni."

Başını iki yana sallayıp küçük bir fotoğrafı bana doğru uzattı. Ultrason kağıdıydı ve sağ üst köşede adım yazıyordu.

Resimde ise küçük bir ince kesenin içinde nokta gibi görünen ve yuvarlak içine alınan bir şey vardı.

Doğru söylüyordu!

"B-ben hamile miyim yani?"

Derin bir nefes alıp başını salladı. 

"Öyleymiş güzelim, öyleymişsin. Burada..."

Elini tekrardan karnıma koyup baş parmağıyla yavaşça okşadı.

"Bizim bebeğimiz varmış, çok küçücükmüş ama varmış."

Gözlerim buğulanmaya başlamıştı. Böyle bir şey asla beklemiyordum. Evet Kortaç'la yakınlaşmıştık ama bu tek sefer yaşanan bir şeydi. 

Ve o an asla böyle bir sonucu düşünmemiştim. 

Beynim durmuş gibi hissediyordum. Ne düşünmem, ne yapmam gerektiği hakkında zerre bir fikrim yoktu.

"P-peki içki? Zarar vermemiş mi ona?"

Alnıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Çok şükür vermemiş güzelim. Serumun bitsin son tahlillerine bakılacak ama çok şükür ki iyisiniz. Sende..."

Hafif bir tebessümle devam etti.

"Bebeğimiz de."

💐💐💐

BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin