3.8

3.3K 162 81
                                    


GASTRONOT FRAMBUAZ KİTABIMA DA YENİ BÖLÜM GELDİ ORAYA DA BEKLİYORUUUM 🥹🥹🫶🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GASTRONOT FRAMBUAZ KİTABIMA DA YENİ BÖLÜM GELDİ ORAYA DA BEKLİYORUUUM 🥹🥹🫶🏻

🪷✨🪷

Hani o konulara girme diye adam? Nerede? Hangi dağa kaçtı?

Tamam o dağın yanıp bitme olasılığı kesinlikle benim için daha iyi ama....

"A-aşkım ama biliyorsun be-"

Baş parmağı dudağımın kenarında gezinirken gözleri gözlerimi pek bulamıyor gibiydi.

Eyvah eyvah bu adam hepten kudurmuştu.

Severiiiizz.

"Öncelikle." çantamdan telsizi çıkarıp çocukların yanına bıraktı ve bir kaç tuşa basıp çalıştığından emin olarak bana döndü. "Kendi odamıza geçelim."

Tekrardan elime uzanıp yürüyeceğimizi sanarken bir diğer elini belime sarıp beni kucağına aldı.

"Kortaç aşkım sen iyi misin?"

Gülerek başını salladı.

Ama emin olun o gülüş pek de masumane bir gülüş değildi. Demedi demeyin sonra.

"Sadece karımı özledim. Kol kaslarım çöktü artık minnacık bedenler taşımaktan kollarım bile karımı istiyorum diye bağırıyor ben ne yapayım?"

Kolların böyleyse aşkım....

"Ama benim lohusa dönemim hala bitmedi ve bu zara-"

Dudaklarımı en sevdiğim şekli olan kendi dudaklarıyla kapatıp odanın kapısını kapattı.

"Sen onu kocana bıraksana güzelim? Aaa ama yani."

Beni yatağımıza bırakıp üzerimdeki hırkayı çıkardı ve yanıma uzandı. Beni kendine doğru çevirip ellerini gömleğimin içinden belime sardı.

"Ş ben sana bebek yapalım dediğim için sen bizim sevişeceğimizi falan düşündün değil mi aşkım?"

Başımı geriye atıp yüzüne çatık kaşlarla bakmaya başladım.

Ulan başka türlü bebek yapılıyordu da benim mi haberim yoktu?

"Ama aslında ben sadece sana sarılıp öylece durmak istedim biraz. Sanki hiç yakınlaşmamışız gibi sana bununla alakalı konuşunca kızarıyorsun ya o kadar hoşuma gidiyor ki.." dudağıma uzun bir öpücük kondurup alnımı alnına yasladı.

"Ha bu senin için delirdiğim gerçeğini değiştirmiyor sadece gün sayıyorum. Bugünden sonra sadece on beş gün kaldı. Nedir ki yani?" Yüzüne çöken hüzünle attığım kahkaha beni daha çok kendisine çekmesine sebep olurken ellerimi yanaklarının iki yanına götürdüm.

"Kıyamam, benim kocam beni mi özlemiş?"

Yattığı yerden doğrulup beni yatak ile kendi arasına sıkıştırırken bedenime yasladığı bedeni ve bana uyarı yapan her bölgesi bunu fazlasıyla açıklıyor gibiydi.

BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin