4.0 FİNAL

2.6K 130 97
                                    

"Ben valizleri hazırladım, Rüya ve Yaz'ın eşyaları da tamam hayatım. Arabaya taşır mısın se-"

Arkamdaki boşluk ile gülerek diğer valizi aldım. Tabi ki kocam ben demeden hepsini arabaya götürmüştü bile.

Dediğim gibi kızlarımızı aldığım gibi eve gelmiştim ve otele rezervasyon yaptırıp valizlere girişmiştim.

Minik kızım bunu hissetmiş gibi babasının kucağında herkese gülücük saçarken Yaz inadına daha da mızmızlanmaya başlamıştı.

"Annesinin bir tanesi, kuşum benim."

Emzirme işlemi de başarıyla sonuçlanırken aşağıda tıpkı öğrettiğim gibi babasının canını okuyan kızımın yanına indik.

Sabah özene bezene yaptığı saçı Yaz'ın hunharca parmaklaması ile yüzü asılsa da hala kızımızı gıdıklamaya çalışıyordu.

Oh olsundu, bizden başka kime yakışıklı olması gerekiyordu ki zaten?

Kızımı kendime benzetmeyeceğimi düşünmediniz herhalde.

"Babaya kastın mı var papatyam senin, ne güzel yapmaya çalışmışım ben saçımı, annenin yanına biraz olsun yakışmak için o kadar didinmişim, iş mi şimdi bu?"

Dudaklarıma yerleşen tebessümün eşliğinde sessizce ikisini dinlemeye devam ettim.

Hala ilk günkü gibiydi. Sadece biraz büyümüş ve ailemizi büyütmüştük. Ama hala o deli Kortaç vardı karşımda. Bana anne dediğinde kalp krizi geçirdiğim kızım ve aşık olduğum halde yıllarca içimde sakladığım adam.

Evet, biraz komik bir başlangıç yapmıştık. Ama şimdi ki halimizi gördüğümde kesinlikle iyi ki yapmışım dediğim bir anımdı.

Tamam tamam, gerçekten sarhoş olup yazdıklarım haricinde tabi ki...

"Gün geçtikçe annene benziyorsun kızım, çok güzelleşiyorsun. Baba yesin mi aklını peynir ekmek gibi? Ya da dur, anlaşma yapalım seninle, otuz yaşından önce erkek arkadaş yok tamam mı?"

"O kızın annesi henüz otuzlarına gelmeden iki tane bebeğe sahip oldu? O zaman aklınız neredeydi Kortaç bey?"

Yüzünü Yazın'ın karnına gömdüğü sırada kızım hırsına alamamış olacak ki biraz daha bozarak çekiştirdi.

"Anne, baba Cenk gibi olmuş dimi?"

Hızla yüzünü gömdüğü yerden kaldırıp çatık kaşlarla kızımıza bakan Kortaç ile kocaman bir kahkaha attım. Hali çok komikti, Yaz onu bu hallerini o kadar umursamıyordu ki, en büyük eğlencesi deli olmasını izlemekti.

Kimin kızı dimi?

"Cenk nasılmış annecim?"

Rüya'yı hafifçe sallayarak merdivenleri bitirdim ve yanlarına adımladım. Burnuma dolan bir diğer şey buram buram yıkanılan parfüm kokusu olurken dün konuşmalarımız zihnimde ufaktan canlanarak dudaklarıma bir tebessümü daha bahşetmişti.

Sadece bu kokuyu her sıktığında beni deli edecek bir etkiye sahip olacağını söylemiştim de.

Yaz heyecanla ellerini çırpıp iki yandan topladığım saçlarıyla adeta olduğu yerde dans etmeye başladı.

"Yakışıklı anne, hem de çok. Bu kadar." ellerini iki yana açtığında oluşan mesafe tam olarak Kortaç'ın dudakları arasındakiyle aynıydı. Eee kolaydı tabi kendi kızını fanusta büyüteceğini sanıp da yanında turşusunu kurma hayalleri.

Sen gel dört yaşında parkta tanıştığı arkadaşları ! Egemen ve Cenk'i bana anlatan kızımızı gör.

"Neredeymiş bu Cenk?"

BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin