2 hafta sonra...
"Lan uzasana oğlum, ne öyle her saniye dibinde bitiyorsun kardeşimin?"
Evet, bu konuşan abimdi. Kovmaya çalıştığı da karnımda bebeğimizi taşıdığım Kortaç'dı.
Ama ona göre dizinin dahi dizime değmesi yasaktı. Ah be abi, sen neler bilmiyorsun neler...
"O benim sözlüm, senin haberin var mı?"
Başını sinirle çevirip Pusat'a döndü.
"Pusat şu kardeşini al canımı sıkıyor bak. Döverim söverim aramız bozulmasın."
Pusat abi omzunu silkip elini Asya'nın omzuna atarak önüne döndü.
Bunlar da iyice... neyse onu Asya'dan öğrenirsiniz artık.
Evet gıcığım ve evet size spoi vermiyorum.
"Abi benim canım acayip cips çekiyor ya, gidip alsana ama iki paket."
Abimden önce Kortaç ayaklanırken abim omuzlarından tutup onu yerine oturttu.
"Ben kardeşime gidip alırım, sen otur oturduğun yere."
Cüzdanını aldığı gibi kalkıp parktan çıktı. Hep beraber üst mahalledeki parka gitmiştik ve oturmuş çekirdek çitliyorduk.
"Benim bebeğim annesine bir şeyler aşertiyor ama babası hiçbir şey yapamadan oturuyor. Ne ala memleket."
Gülerek yanağına uzun bir öpücük kondurdum.
"Derman Ilgaz bir, benim abim ikidir kıskançlıkta. Senin işin yaş, zor görürsün bundan sonra yüzümü."
Çatık kaşlarla geriye çekildi.
"Derman Ilgaz kim?"
Pis gülüşüm anında yüzüme yerleşirken bakışlarımı tırnaklarıma taşıdım.
"Evlenilebilecekler listemin top 1'inde bulunan sonsuz kişiden sadece biri."
Kaşları daha da çatıldı.
"Ne ne ne?"
ALLAH'IM HEP BU DEVA ILGAZ AREN REPLİĞİNİ KULLANMAK İSTEMİŞTİM.
"Ney değil zurna. Kapat ağzını uzaklaş benden abim geliyor."
Oflayarak yanımdan kalktı.
"Alnıma Ela'nın sözlüğü iki çocuğunun babası yazacağım şimdi o olacak."
"Al güzelim."
Abim bir poşet cipsi kucağıma bırakırken sevinçle ona döndüm.
"Canım benim, bir tanecik abim."
Annem abime yürümemem gerektiğini ayağımın burkulmasıyla açıklarken beni parka kadar kucağında taşıması gerektiğini söylemişti.
Kortaç ortaya atılırken tabi ki sonuç abimin beni getirmesiyle son bulmuştu.
Kürşat diyorum, boru mu? Tövbeee.
"Ben diyorum ki hep beraber bizim Bodrum'daki eve gidelim. Hem eğleniriz Hem de kafamızı dağıtırız."
Abim tekrardan kolunu omzuma attı.
"Kafanı dağıtmamı istiyorsan karşıma geç Kortaç. Kardeşimle aynı evde rüyanda bile kalamazsın."
Kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım.
Evet abi biz karnımdaki bebeği de zaten başka evlerde kalarak yaptık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)
HumorSiz: oooo senden çok var😉 Kortaç: Değil benden bir tane dahasını, benzeyen birini dahi bulamazsın😁 Siz: Beni mi buldun şimdi? Kortaç: Bence şu an bulmam pek hayra alamet olmaz Siz: Çok işim var Kortaç: İşini bir tanesini daha ekle Kortaç: Çıktım k...