"Gelmiyordu değil mi kardeşim?"
Abim bir bana bir Kortaç'a bakarken Kortaç ellerini iki yana açtı.
"Eğer sap kalmak yerine birini bulaydın benim özlemimi anlardın Kürşat abi, bana hiç kızma oyle öldürecek gibi de bakma. Valla kaçırırım Ela'ya sonra ben değil sen göremezsin onu."
Kortaç işin işine limon sıkma aşkım.
"O nasıl olacakmış? Kardeşim o benim."
"Benim de sözlüm!"
"Ay defolun ben uyuyacağım, hadi."
Yatağımdan kalkıp ikisini de kapıya doğru ittirdim.
"Eğer ses yaparsanız yemin ederim yüz elli beşi ararım ve narkotik baskını yaşatırım size, hadi naş."
Kapıyı kapattığım gibi telefona sarıldım. Asya aktifti.
Siz: Hemen balkondan abimin odasına bak, Kortaç'ı boğuyorsa bana haber ver.
Asya: Ulan sanki abinin Kortaç'ı boğmadığı bir an var mı?
Siz: O da doğru evet
Siz: Sence abime hamile olduğumu söylemem ne kadar doğru olur?
Asya: Kalp krizi geçirmesini istiyorsan söyle kardeşim.
Siz: AMA BİZİ RAHAT BIRAKMIYOR
Asya: O zaman annene sor, bir yol bulur elbet
Telefonu kapatıp kenara koydum. Takur tukur sesler geliyordu ama şahsen nereden geldiğini bilmediğimden gidip bakamıyordum.
Bir anda sert bir kapı kapanma sesi geldiğinde daha fazla dayanamayıp odadan çıktım. Abimle Kortaç'ın kapısını dinleyen Asya beni gördüğü gibi yanıma adımladı.
"Dövüyor mu sövüyor mu anlamıyorum, benimle uğraşmayacağını bilsem Pusat'ı uyandıracağım ama yemiyor işte."
Başımı salladım.
Bayılma numarası yapsam? Abim zaten annemden alışkın olduğundan Asla sallamazdı. Yataktan düştüm desem...
Yok işte gelmiyor aklıma hiçbir şey!
"Kanka acaba kaynar su mu döksek aralarına? Bir Pusat etkisi yaratır bence."
Yavaşça koluna vurdum.
"Köpek mi ayırıyoruz Asya? Saçmalama. Gel senin odandan bakalım."
Hemen bitişiğinde duran odaya girdiğimizde bakışlarım hızla Asya'ya döndü.
"Lan bu oda niye Pusat abi gibi kokuyor? Burada mıydı yoksa?"
Başını hızla iki yana salladı.
"Sadece parfümünü çalıp odaya bocalamış, sonra bitince de çaktırmadan şişeyi çöpe atmış olabilirim."
Bu kız da benim gibi deli işte ne yaparsın?
Boşuna mı ahiretlik olduk biz be heheyt!
"E niye yaptın ki? Bir şey mi oldu?
Yatağa oturup omuzlarını düşürdü.
"Çok güzel kokuyor ne yapayım. Dışarı çıkıyoruz kızlar önce uzaktan kokluyor sonra yüzüne bakıp iç geçiriyor. Kuduruyorum kıskançlıktan. Geçen gün kıza çelme attım önüne baksın diye, öyle bir dalmış ki benim yaptığımı bile anlamadı! Burnu kırılmış, keşke kafası kırılsaymış!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)
HumorSiz: oooo senden çok var😉 Kortaç: Değil benden bir tane dahasını, benzeyen birini dahi bulamazsın😁 Siz: Beni mi buldun şimdi? Kortaç: Bence şu an bulmam pek hayra alamet olmaz Siz: Çok işim var Kortaç: İşini bir tanesini daha ekle Kortaç: Çıktım k...