2.0

12.4K 487 258
                                    

"Sensin gastronomi mezunu olan, neden ben kriz geçiriyorum? Hak mı bu ya?"

Bütün pazarı boylu boyunca gezmiştik ve her şey o kadar hormonluydu ki zerre bir şey alamamıştım. Muzlar kafam kadar, domatesler kendi hariç şeye benziyordu.

"Bak şurada da çilek satan bir tezgah var gel bakalım."

Elimdeki eliyle adımlarımızı hızlandırdı. Maşallah bir kolunda kızımız yokmuş gibi bıraksan maraton koşacaktı.

Tezgahın önüne geldiğim anda ağlanır gibi Kortaç'a döndüm.

"Abi bunlar çilek mi?"

Tezgahın arkasındaki abi hızla başını salladı.

"Evet kızım doğal çilek bunlar."

Bir tanesini alıp adama doğru uzattım.

"Abi bu çilek mi? Elmaya çeyrek kala bu. Tövbe tövbe."

Çileği bırakıp arkama döndüm.

"Kızım cinsi böyle bunun."

Gözlerimi devirip Kortaç'ın da kolunu tutarak tezgahtan uzaklaşmaya başladık.

"Bizimkinin de cinsi böyle be amcacım."

Kısık gözlerle başımı çevirdim.

"Bana bak az sonra aynı eve gireceğiz benimle iyi geçin."

Elimde duran elini belime yerleştirip aramızdaki mesafeyi kapattı.

"Aynı eve tamam da aynı yatağa da girebilecek miyiz? Ne olur evet de."

Yüzümü yüzüne yaklaştırıp Yaz'ı kucağıma aldım. Yüzünde iki saniyede var olan gülümseme solarken pis pis sırıtan bendim.

"Baba kudurdu annecim, sen gel bana."

Bu sefer arkadan ikimizi birden sarıldı. Duyduk duymadık demeyin arkadaşlar Kortaç'ın temas bağımlılığı yoksa bende bir halt bilmiyordum.

"Kardeş istiyor dimi benim güzel kızım?"

Gözlerim kocaman açılırken bakışlarımı önüme kilitledim. 

Tamam yatardık aynı yatakta eyvallah da, devamını pek de sanmıyordum. Evet evet bunu ben diyorum, yan odamda annem varken Kortaç ile az kala sevişecek olan ben...

"Sen babana de ki kızım, annenin parmağı boşmuş ve soyadı hala aynıymış. Yani kısaca kardeş rüyada yapılırmış."

Nefesini boynuma üfledi.

"O rüyayı ne zamandır gördüğüm hakkında bir fikrin var mı acaba?"

Kaçın! Aman beni kaçırın!

Kortaç'ın bana en ufak dokunduğu an aklım işlem dışı olurken onunla beni aynı yere tatile gönderen annem sanırım tıpkı damadı gibi şimdiden boy boy torunlar istiyordu.

Arabaya geri bindiğimizde Yaz'ı koltuğuna oturtup telefonumu elime aldım. Asya'dan bir sürü mesaj vardı. Ve zibilyon tane arama.

Hemen geri aradığımda meşgule attı ve mesaj yazmaya başladı.

Asya: Bunu da yaptı sonunda

Asya: HAYATIMIN İÇİNE ETTİ ELA MAHVETTİ BENİ

Asya: Önce aşık etti sonra....

Asya: Buna hakkı yoktu

Siz: Korkutma beni

Siz: Ne oluyor?

Asya: Sende kalmayacağım artık haberin olsun

Asya: Bari birimizin hayatı düzgün devam etsin

BİR AKIM MESELESİ /TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin