У цей час у лікарнях перебувало набагато менше людей, ніж у майбутньому, яке Цзян Лю полишив у минулому житті. Зазвичай люди взагалі не приходять до лікарні. Натомість вони або терплять, або користуються народними рецептами, успадкованими від старших поколінь, або ж купують ліки самі, на свій страх і ризик.
Здебільшого це пов’язано з тим, наскільки погано зараз обладнані лікарні, а також з браком ліків. До того ж безліч старих досвідчених лікарів були піддані критиці та заслані в сільську місцевість пахати землю.
Однак це мало стосувалося Цзян Лю. Попри те, що рана у нього на голові виглядала жахливо, вона була поверховою і не зачепила нічого всередині. Якщо в рану не потрапить інфекція, великих проблем не буде. Але коли його привезли до лікарні, рана сильно кривавилася й перелякала чергового лікаря, молодого фахівця, який ледве закінчив університет. В результаті той визначив травму Цзян Лю як важку та наказав йому залишитися в лікарні на кілька днів для спостереження.
Якщо підрахувати, пара провела у лікарні вже три доби. Вдень нарешті підійшла медсестра, щоб повідомити Сюй Сюсю про процедуру виписки. Тому подружжя почало збиратися назад до села.
— Я ненадовго зайду до лікаря. А ти йди з медсестрою та заверши процедуру виписки.
Після пробудження того ранку, Цзян Лю поводився трохи дивно. Сюй Сюсю подивилася на свого чоловіка, який відводив погляд, висловлювався неясно і не хотів сказати, навіщо йому знадобився лікар. Вона не могла позбутися деяких сумнівів у душі.
Здавалося, чоловік уникав її.
— Гаразд, — Сюй Сюсю все ж таки вирішила промовчати. Вона тільки кивнула і слухняно пішла за медсестрою до бухгалтерії. Їй потрібно залагодити виписку, а також розмір та спосіб оплати медичних витрат, перш ніж вони зможуть сісти та нормально поспілкуватися.
За три дні госпіталізації вони витратили 123,7 юаня. Команда видала їм 60 юанів на оплату медичних зборів. Тож залишалося ще 63,7 юаня, які треба буде погасити. Для простих селян це чималі гроші.
Цзян Лю та Сюй Сюсю заробляли найвищі робочі бали серед чоловіків та жінок у команді. Цзян Лю отримував дванадцять балів за кожен робочий день, а Сюй Сюсю – вісім. Але оскільки Цзян Лю зазнав травми, можливо, він не зможе працювати протягом деякого часу, й сімейний дохід помітно постраждає.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Руйнація теорії безгрішності батьків
Исторические романыРаз у раз доля випробовує стійкість Цзян Лю та його віру в родинні зв'язки. У трирічному віці він втратив батька. За два роки мати втекла з дому з іншим чоловіком, прихопивши всі заощадження. У чотирнадцять Цзян Лю поховав останнього зі своїх родичі...