ТОМ 1. ГЛАВА 4.1

8 2 0
                                    

— Лю-цзи, ти... Лікар справді таке сказав?

Подібні питання, які стосуються людської гідності, складно ставити безпосередньо, але ця новина була настільки вражаючою, що люди не могли утриматися від бажання звернутися до Цзян Лю за роз'ясненнями.

Потрібно сказати, що з давніх-давен безпліддя завжди приписувалося жінкам. Тому коли люди говорили про таку пару, як оригінальний Цзян Лю та Сюй Сюсю, які за десять років так і не спромоглися завести дитину, то завжди говорили лише про те, що ця жінка — «погане поле». І ніхто навіть думки не припускав, що проблеми можуть бути у того, хто це поле «орав».

— Угу.

Оскільки його дружина вже почала готувати, у Цзян Лю нарешті з'явився настрій вийти та відповісти на всі запитання.

У відповідь на слова оточуючих на його обличчі з'явився вкрай сумний вираз. Цзян Лю потер обличчя долонями, перш ніж випустити довге зітхання і почати розповідати:

— Лікар сказав, що моє сім'я нікуди не годиться. Він вважає, що це через погане харчування у юності. Крім того, я занадто багато працював в останні роки. Загалом, судячи з нинішнього стану мого тіла, малоймовірно, що я колись матиму дітей. Ще лікар сказав, що якщо я з цієї миті почну дбати про своє здоров'я та стежити за харчуванням, то може з'явитися проблиск надії.

Слова Цзян Лю були чистою нісенітницею. Як могла лікарня в їхньому маленькому повіті мати обладнання для перевірки життєздатності його сперми? Того дня Цзян Лю просто використав рану на голові як привід, щоб зайти до кабінету лікаря.

Однак попередній власник тіла дійсно не зміг завести дітей, і хто знає, чи була причина в ньому самому, чи в Сюй Сюсю.

Цзян Лю подумав, що коли метушня навколо нього вляжеться, він знайде можливість відвезти дружину до лікарні у великому місті на обстеження. Не лише для виконання переданого через систему бажання оригінального власника тіла мати дітей, а й через власні погляди Цзян Лю. Він вважав, що діти — це той самий  зв'язок, мастило, яке робить сім'ю набагато гармонійнішою та щасливішою.

— Отже, тепер ти більше не можеш виконувати важкої роботи...

Хоча ця тема була трохи складною, всі присутні розуміли бажання Цзян Лю мати власну дитину. Якщо дітей немає, то який сенс заробляти стільки робочих балів? Навіщо працювати до нестями лише на користь дітей брата?

Руйнація теорії безгрішності батьківWhere stories live. Discover now