Цзян Лю чудово розумів, чому брати вирішили висловити йому подяку. Якщо для інших сімей додатковий дохід був наче вишенька на торті, то для їхньої родини це було не що інше, як дар небесний.
Наскільки можна було зрозуміти з нечисленних слів вдови Сюй, які вона довірила іншим людям, ця жінка збиралася працювати щосили, намагаючись заробити достатньо, щоб відправити старшого сина, Цзянь Чжу, до школи. Через обставини, що склалися, саме його інтересами вдові доводилося нехтувати більше за інших, й вона сподівалася таким чином компенсувати це.
Для родини вдови Сюй, пропозиція Цзян Лю була справжнім дивом.
Чоловік дістав із кишені червону ягідку. Мабуть, Цзянь Шу надто хвилювався, коли їх тримав. У результаті більшість ягід виявилися зім'ятими й розчавленими та прилипли до нутрощів кишені.
Але Цзян Лю не звернув на це уваги. На мить він замилувався ягідкою, що приснула соком йому на долоню, а потім просто закинув її до рота.
«Солодко!»
— Коли люди стикаються з чимось приємним чи радісним, їхній мозок виділяє особливу речовину, яка називається дофаміном. Ось чому користувач системи зараз щасливий, — у повітрі з'явився [001] і механічно, без жодного виразу, промовив ці слова. З того часу, як Цзян Лю потрапив у цей світ, [001] вперше особисто з'явився перед ним.
— У поточному світі носій системи заробив щиру подяку дев'яти осіб, завдяки чому отримав 450 додаткових балів.
Спочатку Цзян Лю хотілося розтлумачити цій системі, що людські емоції не можна систематизовувати й вимірювати, користуючись лише методами точних наук. Але після слів [001] він вирішив відмовитися від цього наміру й зволів запитати систему про додаткові бали.
— Я створений непогрішними предками. Наша головна мета — поширювати силу любові. Коли дії користувача вдало втілюють цю мету, він отримує в нагороду додаткові бали, — пояснив чоловікові [001] на виконання свого обов'язку.
Цзян Лю замовк. Спочатку він не планував допомагати нікому. Він просто хотів вирішити потенційну проблему з невдоволенням оточуючих та розширити виробничу базу, щоб заробити якомога більше грошей для себе.
Серце Цзян Лю давно захололо внаслідок тривалого перебування на дні суспільства. Він просто хотів жити хорошим життям і не відчував жодних шляхетних поривів. Якщо чесно, коли його підхопила [Система непогрішного батька], він одразу подумав, що її творець обрав не ту людину. Як негідник, подібний до нього, може стати для когось справжнім батьком, відданим, безкорисливим і готовим пожертвувати всім заради дітей?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Руйнація теорії безгрішності батьків
Исторические романыРаз у раз доля випробовує стійкість Цзян Лю та його віру в родинні зв'язки. У трирічному віці він втратив батька. За два роки мати втекла з дому з іншим чоловіком, прихопивши всі заощадження. У чотирнадцять Цзян Лю поховав останнього зі своїх родичі...