ТОМ 1. ГЛАВА 20.2

5 2 0
                                    

На щастя, після продажу будинку та оплати штрафу у Цзян Хая з родиною залишилося на руках кілька тисяч юанів, на які можна було певний час прожити.

Найскладнішим для них у цій ситуації була втрата роботи Цзян Хаєм. Внаслідок цього інциденту його резюме було зіпсовано й знайти надійну роботу тепер буде непросто. Зрештою він згадав про кілька земельних паїв, записаних на його ім'я, а також на дружину та дітей, які раніше обробляли старі. Схоже, нині ця земля єдине, на що він може розраховувати, щоб прогодувати свою родину.

Однак виявилося, що перед від'їздом Мяо Цайфен передала ці землі довіреній особі й весь урожай батату, посаджений на них, незабаром буде зібраний нею та її родиною.

Втративши роботу, Цзян Хай порозгублював і зарозумілість вченої людини перед чорною роботою. Він влаштував великий скандал і зажадав негайно повернути землю, що належить його родині. Однак до цього моменту інша сім'я вже близько місяця витрачала сили та час на обробку цих земель, тоді як Цзян Хай там жодного разу не з'являвся.

Через цей інцидент жителі села ще більше взяли неприязні на родину Цзян Хая. Навіть із їхніми дітьми ніхто не хотів спілкуватися.

***

Цзян Лю та інші чергували під дверима операційної. Сюй Сюсю з обома дітьми сиділа на стільцях у коридорі. Усі терпляче чекали.

Цзян Лю глянув на годинник. У цей час Цзян Хай вже мав отримати від нього подарунок. Цей подарунок запізнився на п'ять років, тож він, як старший брат, відчував певну провину.

- З дідусем усе буде гаразд, правда ж? - тихенько спитав Цзян Ян, схилившись до матері.

- Все буде добре, - кивнула Сюй Сюсю. Через стільки років її образа на свекрів давно щезла. Навпаки, вона навіть почасти відчувала до них подяку. Якби не їхня безсердечність, її чоловік так і не одумався б, і в неї не було б того щасливого й ситого життя, яке вона має зараз, не кажучи вже про таку прекрасну пару дітей.

- Коли дідусеві стане краще, я віддам йому половину свого великого млинця з начинкою, - посміхнувся Цзян Ян. Таким чином йому не доведеться доїдати великий млинець із подвійною сосискою, розігрітим на обід, як раніше.

- Угу, - відповіла Сюй Сюсю й ніжно погладила сина по голові.

- Коли дідусь одужає, я знову зможу погратися разом із ним в ляльки, так? - мило усміхнулася Цзян Сін. Дідусь був дуже добрий і завжди пригощав її солодкими цукерками, тож вона щиро любила його.

Руйнація теорії безгрішності батьківWhere stories live. Discover now