ТОМ 1. ГЛАВА 20.1

4 2 0
                                    

— Тітонько Мяо, чому ти повернулася? Як здоров’я дядька Цзяна? Дивлюся, Цзян Хай із дружиною так і не повернулися додому за ці кілька днів. Вони, мабуть, доглядають дядька у лікарні?

— Ти ж завжди казала, що старий Цзян у чудовій формі. Ох-ох-ох, і як же так вийшло, що в нього виявилася така складна хвороба?.. Добре, що ти приїхала. Ми зібрали трохи грошей і хотіли передати їх вам. Сподіваюся, ти не образишся, що вийшло так мало.

Тільки-но Мяо Цайфен повернулася до села, навколо неї зібралася безліч родичів та знайомих.

За минулі п’ять років становище старших Цзянів на селі значно покращилося, особливо після переїзду Цзян Лю до міста. Люди поступово забули про давні скандали й на гостини до старих знову почали заходити друзі та родичі.

До того ж характер Мяо Цайфен за цей час помітно покращав. Вона була спритною в роботі й привітною у спілкуванні, тому навіть ті, кому вона раніше не подобалася, поступово змінювали думку про неї. А після того, як стали відомі новини про настільки тяжку хворобу Цзян Чуаньґеня, останні упередження були відкинуті, в серцях людей залишилися лише занепокоєння та співчуття.

— То Цзян Хай із сім’єю не повертався? — перепитала Мяо Цайфен.

Вона приїхала додому, щоб зібрати хоч якийсь змінний одяг. Адже тепер вони поїдуть до лікаря у велике місто, й ніхто не знає, коли повернуться. А ще треба було розв’язати питання про вже засіяні та засаджені поля — доведеться просити когось зі знайомих доглядати сходи. Краще віддати врожай комусь іншому, ніж дозволити йому згнити.

— Хіба вони не були з вами у лікарні? — за тоном Мяо Цайфен стало зрозуміло, що Цзян Хай і його дружина були відсутні в лікарні. Але куди міг подітися викоханий син, коли його батько лежить у лікарні в такому тяжкому стані?

— Хех, тільки-но вони почули про медичні витрати, то втекли, охоплені жахом. Я була сліпа всі ці роки, вважаючи його відданим сином.

Мяо Цайфен не збиралася давати можливість молодшому синові зберегти обличчя та звинуватила його в нешанобливості до батьків просто у всіх на очах.

— Цзян Хай втік? Що ж тоді буде з медичними рахунками старого Цзяна? На лікування цієї хвороби потрібно дуже багато грошей. Серед моєї рідні була людина зі схожою хворобою. Вони витратили на лікування в окружній лікарні майже двадцять тисяч, і в результаті грошей все одно не вистачило, тому їм довелося просто забрати його додому.

Руйнація теорії безгрішності батьківWhere stories live. Discover now