ТОМ 2. ГЛАВА 32.2

0 0 0
                                    

Через операцію старий Цзян Ліньхай не став метушитися й повертатися на роботу до школи, а вирішив піти на пенсію. Слідом за дружиною, яка вийшла на пенсію набагато раніше, він став доглядати квіти та городину, посадив кілька фруктових дерев тих видів, які найбільше любили в родині, завів ще кілька курей та качок. Час від часу, коли в онука були канікули, вони вирушали в подорож усією родиною. Наприкінці літ старе подружжя нарешті зажило комфортним, неквапливим життям.

Оскільки здоров'я старого Цзяна в порядку, то й старенька, природно, не впаде зі сходів через хвилювання і надмірну втому.

Однак, щоб уникнути навіть найменшої можливості такої події, Цзян Лю затіяв ремонт старого будинку з переплануванням внутрішніх приміщень  і переселив обох старих на перший поверх. Так у Цай Шуфень буде ще менше причин підійматися сходами у звичайні дні, а отже і падати буде нікуди.

Поліпшення умов життя разом зі здоров’ям та благополуччям бабусі й дідуся призвели до того, що причина зміни темпераменту Цзян Чунде просто зникла. Цей хлопчина, намагаючись наслідувати праведні вчинки батька, також зростав здоровий тілом і душею.

***

Тридцять років потому.

Молодий китайський вчений в галузі медичних наук Цзян Чунде зміг виділити з рослинного токсину чудодійну речовину, здатну стимулювати клітини головного мозку. Вона дозволяє не тільки відновити, але і поліпшити функціональність клітин мозку. Клінічні випробування довели її ефективність при лікуванні вегетативних станів, хвороби Альцгеймера, наслідків множинних мікроінсультів, інфаркту мозку тощо.

Це відкриття стало великим досягненням в історії медицини. На якийсь час погляди родичів пацієнтів, які страждали на такі захворювання, лікарів-фахівців у цій області та медиків з фармацевтичних науково-дослідних установ по всьому світу виявилися прикуті до цього молодого чоловіка.

Тоді ж людям згадалися деякі з минулих новин, і вони здогадалися, що цей медичний геній, гордість усього Китаю, колись був тим самим хлопчиськом, що вимагав у свого батька ферарі, а потім мусив їздити з ним по горах, щоб відчути гірко-солодкий смак життя та засвоїти урок.

Таким чином, коли став відомим Цзян Чунде, в центр уваги потрапив і Цзян Лю.

Однак не можна сказати, що він став відомим тільки тепер. Татусь Цзян ніколи не залишався поза увагою громадськості від початку і до кінця. А якби навіть він втратив свою популярність, то завжди міг з легкістю повернутися до топу пошукових запитів, давши чергове дивовижне інтерв’ю.

Руйнація теорії безгрішності батьківWhere stories live. Discover now