— Кх-кхм, я сказав це лише для того, щоб ти запам’ятав, що коли виходиш в люди, брехуном може виявитись будь-хто. Тому ти завжди повинен триматися власної думки, — Цзян Лю був з тих безсоромних людей, яких нічим не проб’єш, й вмів брехати як по писаному. З чим він тільки не стикався за своє життя, скільки ганебних сцен пережив! А тепер перед ним лише п’ятнадцятирічний хлопчисько, тож чого йому боятися?
— Ха-ха, — зневажливо посміхнувся Цзян Чунде. Весь час, поки він зростав, тим, хто брехав йому більше за всіх, був чоловік, що сидів навпроти.
На щастя, їжа, яку подали незабаром, була настільки смачною, що заспокоїла душу й загоїла серце Цзян Чунде, поранене через його власного батька.
Це було лише кілька страв домашньої кухні, але майстерність шеф-кухаря зробила їх смак досконалим. Цзян Чунде доїв залишки рису, в який додав підливу від свинини, тушкованої у соєвому соусі, та нарешті вдоволено відсунувся від столу. Він поплескав себе по животу і протяжно зітхнув:
— Як добре мати гроші!
Незалежно від того, чи ти використовуєш їх для допомоги нужденним, чи для власної насолоди, як от на цю смачну їжу, але відчувати себе багатієм просто чудово.
— Звісно, гроші мати — то добре, але тільки тоді, коли ці гроші прийшли чесним шляхом.
Цзян Лю зробив ковток напою з глоду, який покращував травлення, а потім взявся неквапливо й докладно товкмачити сину, що продовжував зітхати, правила поведінки в суспільстві, засновані на чужому досвіді.
— От ви, молоді люди, завжди багато уваги приділяєте актуальним новинам, чи не так? То скажи, чи не більш ніж достатньо трапляється подібних новин: то розшукуваного злочинця заарештували на концерті такої зірки, як Чжан Сію, то затятого злодія затримали у модному сичуанському ресторані, а то навіть якогось лиходія заарештували прямо у шашличній, ще й поліцейські, що випадково зайшли туди перекусити після роботи. Все це говорить нам про те, що не варто робити нічого протизаконного, бо навіть якщо заробиш багато грошей, навряд чи зможеш насолодитися ними.
Цзян Лю не забув про свою місію в цьому світі. Тримаючи в голові те, що його син може стати могутнім наркобароном у майбутньому, він звісно повинен за кожної нагоди займатися просвітою Чунде, щоб навернути його на праведний шлях.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Руйнація теорії безгрішності батьків
Исторические романыРаз у раз доля випробовує стійкість Цзян Лю та його віру в родинні зв'язки. У трирічному віці він втратив батька. За два роки мати втекла з дому з іншим чоловіком, прихопивши всі заощадження. У чотирнадцять Цзян Лю поховав останнього зі своїх родичі...