— Тату, якщо батько Цзян Чунде справді такий багатий, тоді чому ти завжди казав, що його батько нічого не вміє, окрім як хвалитися? — одного вечора запитав у батька під час вечері син Лінь Чжуна, Лінь Чжеці.
— Ми з мамою також не знали, що Цзян Лю дійсно багатий, — зітхнув Лінь Чжун. Одні лиш його пожертви склали близько десяти мільйонів юанів, то наскільки ж багатим має бути цей Цзян Лю?
Найважливіше, що з давніх-давен заможні люди окрім гучних слів для вихваляння зазвичай використовували свої статки, щоб придушити будь-яку критику на свій бік. Однак, хто б міг подумати, що Цзян Лю не виявить подібних рис. Він продовжив жити у маленькому будиночку й випивати у старому шинку родини Мао, залишаючись таким простим і доступним. Це вже справді якась надмірна праведність.
— Це ти у всьому винний. Я усім своїм однокласникам розповів, що батько Цзян Чунде простий злидар, який забагато вихваляється. А тепер новина про його багатство стала настільки гучною, що вся школа з мене сміятиметься, коли ми повернемося після канікул, — сердито набурмосився Лінь Чжеці, неохоче тикаючи паличками рис у своїй тарілці.
Через безвідповідальність батьків, однокласники з нього глузуватимуть, варто тільки з’явитися у школі.
— Ану чекай, а чого це ти патякав про це у школі? — почувши слова сина, Лінь Чжун враз посерйознішав і суворо перепитав у того, чи справді він поширював погану репутацію Цзян Лю серед школярів.
Будь-який розбрат між дорослими - це їхня особиста справа, в яку не мають права втручатися молодші. Наприклад, сам Лінь Чжун хоч і дивився раніше згори на Цзян Лю, але захоплювався старим подружжям Цзянів і завжди вважав Цзян Чунде хорошим хлопчиком, якого можна лише пошкодувати через такого батька.
Попри всю ту огиду, яку викликав у нього Цзян Лю, Лінь Чжун ніколи не переносив його мерзенну поведінку на голови решти членів родини Цзян, бо розумів, що слова і вчинки цього нікчеми не мають до них жодного стосунку.
А тепер виявилося, що його син, наче сорока на хвості, розніс цю справу по всій школі. Лінь Чжун одразу ж замислився, скільки страждань випало на долю такого хлопчика, як Цзян Чунде, за той час, поки всі вважали Цзян Лю нездарою й базікалом, і ніхто не знав, наскільки він насправді багатий.
Всі вони колись були учнями, тож Лінь Чжун чудово пам’ятав, наскільки підлітки зневажають тих, хто полюбляє прибріхувати. Важко навіть уявити, скільки образ зазнав Чунде через ці плітки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Руйнація теорії безгрішності батьків
Исторические романыРаз у раз доля випробовує стійкість Цзян Лю та його віру в родинні зв'язки. У трирічному віці він втратив батька. За два роки мати втекла з дому з іншим чоловіком, прихопивши всі заощадження. У чотирнадцять Цзян Лю поховав останнього зі своїх родичі...