ТОМ 2. ГЛАВА 26.2

1 1 0
                                    

Спочатку Цзян Чунде планував до закінчення третього курсу середньої школи* заощадити двадцять тисяч юанів, а потім організувати для дідуся з бабусею подорож до Ліцзяну** й розважитися там всім разом. Колись він чув від старих, що вони давно мріяли там побувати, але з різних причин ця подорож так і не відбулася. Й найголовнішою з тих причин було його власне існування.

// * П.п.: Третій курс китайської середньої школи приблизно відповідає нашому 9-му класу. З 2008 року дев'ятирічна освіта стала обов'язковою й фінансується китайським урядом. Подальше навчання платне й вельми недешеве.

// ** П.п.: Ліцзян — давнє місто в південній частині Китаю, визнане пам'ятником Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

По-перше, вони мали піклуватися про нього, а по-друге, через безвідповідальність його батька бабусі з дідусем доводилося самим відкладати гроші на освіту онука. В результаті такі розкоші, як подорожі, природно, не вписувалися у можливості двох старих.

Тому Цзян Чунде потай відкладав потроху гроші. Цей план він придумав ще в початковій школі й, звичайно, не включив у нього свого батька, Цзян Лю.

Однак сьогодні, здається, його задум остаточно зазнав краху.

Перераховуючи гроші в бляшанці, Цзян Чунде міцно стис губи. Йому було трохи сумно, але водночас і трохи радісно.

Він засмутився через те, що його план був зруйнований, а зрадів — тому, що відкрив маленьку таємницю: схоже, батько любить його значно більше, ніж він думав.

— Тук-тук-тук... — у двері кімнати Цзян Чунде постукали. Це виявився Цзян Лю, який обшукав все довкола, але так нікого і не знайшов, тож повернувся додому сам. А зараз він стукав у двері синової кімнати, бо йому кортіло з ним поговорити.

Наприклад, повихвалятися тим феррарі, який він йому купив.

Цзян Чунде відчинив двері, й коли Цзян Лю зайшов, то одразу побачив купу купюр на ліжку сина.

— Візьми ці гроші й поверни машину. Якщо на ній з'явиться хоч одна подряпина, ми не зможемо дозволити собі заплатити за неї, — на думку Цзян Чунде, оскільки батько готовий взяти на прокат справжню феррарі через його випадкові слова, сказані в гніві, цього достатньо, щоб довести, що у батьковому серці ще зберігся куточок для сина.

Руйнація теорії безгрішності батьківWhere stories live. Discover now