Коли наступного ранку Цзян Чунде та його дідусь з бабусею, ледве прокинувшись, в першу чергу кинулися розсувати штори й побачили у дворі шикарний кабріолет Ferrari, то кожен з них не забув добряче вщипнути себе за стегно.
Безсумнівно боляче, отже це вже не сон. Та якщо прокинувся, а машина все ще там, це означає, що вчорашні події — правда?
— Чоловіче, то пан директор вчора справді говорив це? Він справді хвалив нашого сина як перспективного хлопця? — затремтівши, запитала Цай Шуфень чоловіка, що стояв поруч.
— Ну, пан директор також похвалив мене за те, що я гарно виховав сина, кивнув Цзян Ліньхай. Він навіть не думав, що колись в цьому житті зможе почути такі слова, а вони пролунали з вуст старого директора, якого він поважав понад усіх.
— Точно! Пан директор також сказав, що наш син пожертвував вісімсот тисяч юанів. Звідки в нього такі гроші? Як думаєш, може він пограбував банк? Чи позичив у лихварів? А може він нирку продав?! — раптом стривожилася Цай Шуфень.
Вісімсот тисяч, плюс той автомобіль внизу, що виглядає щонайменше на чотири-п’ять мільйонів — їхня родина не змогла б зібрати такі кошти, навіть спорожнивши усі запаси та розпродавши усе майно. Чи не міг її син остаточно втратити глузд через свої хвастощі? Що поганого він зробив, щоб розіграти цю сцену?
Вона згадала, як чула щось схоже у телевізійних репортажах. Наприклад, історії про те, як студенти в гонитві за розкішним життям великого міста позичали гроші у лихварів, а ті роздягали їх до нитки. Деякі з них звучали зовсім неправдоподібно. Як от про продаж нирок. Невже нирку так просто комусь продати?
— Навіть не думай про таке. По-перше, якби пограбували банк, то про це вже повідомили б в новинах, чи не так? Окрім того, ти вважаєш, що IQ нашого сина такий високий, що він здатний пограбувати банк й так довго розгулювати на волі, не пійманий поліцією? І звичайно, не існує настільки дурних лихварів, які позичили б йому чотири-п’ять мільйонів юанів без будь-якої застави. А про продаж нирки навіть не згадуй. Не може нирка нашого сина коштувати таких грошей, — побачивши переляк в очах дружини, Цзян Ліньхай з усією рішучістю спростував кожне припущення, яке спало їй на думку.
— Але якщо не те, і не се, то невже наш син не просто хвалився, а справді заробив отакі статки, про які він патякав? — думки Цай Шуфень зовсім заплуталися. — Ти кажеш, він не міг пограбувати банк так, щоб його не спіймали, то ти думаєш, він здатний заробити понад мільярд юанів з нуля?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Руйнація теорії безгрішності батьків
Исторические романыРаз у раз доля випробовує стійкість Цзян Лю та його віру в родинні зв'язки. У трирічному віці він втратив батька. За два роки мати втекла з дому з іншим чоловіком, прихопивши всі заощадження. У чотирнадцять Цзян Лю поховав останнього зі своїх родичі...