ТОМ 1. ГЛАВА 18.1

5 2 0
                                    

— Ви збираєтесь просто дивитися, як батько помирає? — Мяо Цайфен зупинилася перед дверима палати, щоб не обговорювати деякі речі при старому.

— Мамо, що ви таке кажете? Якби у нас із Цзян Хаєм були гроші, невже, на вашу думку, ми не сплатили б за татове лікування? Але Цзяньцзюнь та Цзяньдан з наступного семестру почнуть навчатися в середній школі в столиці провінції, й ми витратили всі гроші на покупку будинку там, щоб бути поруч з ними. Ми навіть залізли через це в борги, бо зайняли грошей у декількох колег Цзян Хая. Батькова хвороба проявилася так недоречно... — Цзян Хай мовчки стояв осторонь, тому Ван Сюемей рішуче замінила чоловіка у розмові з Мяо Цайфен.

— Я не з тобою розмовляю! Хай-цзи, скажи мені чесно: ви готові надати батькові медичну допомогу чи ні? Та не розповідай мені про те, що ви не маєте грошей на руках. Адже ви змогли купити новий будинок, чи не так? Якщо ти щиро бажаєш допомогти батькові, то продай його!

Мяо Цайфен трясло від гніву. Як тут не зрозуміти, що син із невісткою намагаються ухилитися від свого обов’язку?

Та ще й донька, з якою стільки років панькалися, з’являлася на очі лише того дня, коли прийшли результати обстеження старого батька. А відтоді навіть ноги її в лікарні видно не було. На неї, явно, теж не можна покластися.

— Мамо, гроші на лікування потрібні терміново. Навіть якщо я готовий продати будинок, повинен знайтися хтось, хто захоче негайно його купити, — промовив Цзян Хай з гіркою усмішкою у відповідь на слова Мяо Цайфен.

— Нема чого мене лякати! Я вже попитала тутешніх медсестер. Будинки у столиці провінції завжди мають великий попит. Варто поставити ціну на пару сотень юанів дешевше, і люди вишикуються в чергу, щоб купити його, — Мяо Цайфен була налаштована категорично, тож Цзян Хаю було важко продовжувати прикидатися.

— Хіба кілька сотень юанів — це не гроші? Крім того, лікар казав, що вилікувати татову хворобу дуже складно. Є велика ймовірність, що навіть якщо гроші будуть витрачені, його не вдасться вилікувати. Мамо, не те щоб я не хотів врятувати батька, але я також маю думати про дітей, як про тих, у кого все ще є майбутнє. До того ж старший брат такий багатий. Я чув, що він купив кілька магазинів. Чому б не попросити його сплатити медичні витрати? Зрештою, людина в цій палаті і його батько теж.

Руйнація теорії безгрішності батьківWhere stories live. Discover now