ТОМ 1. ГЛАВА 15.1

6 2 0
                                    

— Хей, Лю-цзи, ти з дружиною теж їздив по новорічні покупки до повітового центру? Чому ж ви не поїхали вантажівкою разом з усіма? Це позбавило б вас багатьох проблем, — з посмішкою запитали зустрічні односельці, коли побачили Цзян Лю та Сюй Сюсю на велосипеді, обвішаних з усіх боків торбами.

— Ні, ми їздили не за новорічними покупками, — радісно засміявся Цзян Лю, зупиняючи велосипед. Потім він прошепотів щось на вухо дружині, витяг з одного з пакетів жменю цукерок і почав роздавати їх усім зустрічним.

— Чого це ти раптом роздаєш солодощі без жодної причини?

Куплені Цзян Лю цукерки були найвищого ґатунку, тож селяни, що рідко тримали в руках солодощі, зніяковіли й водночас розгубилися. Хіба в нього сьогодні велике свято? З чого раптом цукерки?

— Ми дізналися, що Сюй Сюсю вагітна. Та не одним, а двома! Ох, дядьку, я стану батьком! Візьміть поки що ці цукерки, а коли діти народяться й відсвяткують свій перший місяць життя, я пригощу всіх випивкою!

Цзян Лю виглядав як типовий, очманілий від щастя, новоспечений татусь. Він не міг перестати посміхатися, а його губи, здавалося, розтягнулися від вуха до вуха. Радість переповнювала його.

— Завагітніла? Але хіба ти не казав, що безплідний?

Це справді була велика новина, яка здивувала та втішила селян. Той, хто випалив таке питання, звісно, зовсім не сумнівався у вірності Сюй Сюсю. Зрештою всі в селі знали їх обох, і наскільки б великим не було їхнє селище, якби Сюй Сюсю зробила щось погане, пліткарі миттєво рознесли б це по всій громаді. Особливо тепер, коли Цзян Лю визнали їхнім великим благодійником, просто неможливо, щоб дружина зіпсувала його репутацію, а про це ніхто не довідався.

— Я не зовсім безплідний, просто лікар сказав, що мені буде дуже важко зачати дитину. До того ж раніше ми обоє погано харчувалися і надто багато працювали, тому нам було ще важче завести дітей. Сьогодні ми пройшли ретельний огляд і перевірили все двічі. Лікар сказав, що за останні пів року мій стан значно покращився, а колишні втрати здебільшого вдалося компенсувати. Однак, за його словами, те, що Сюй Сюсю змогла зачати, та ще двох — це справді рідкісний випадок для будь-кого, на зразок мене. Мабуть, Усевишній просто зглянувся на таких дурних людей, як ми, і пішов назустріч нашим бажанням.

Руйнація теорії безгрішності батьківWhere stories live. Discover now